عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » قانونمداری و عدالت در مسیر تبلیغات اولویت و خط قرمز ماست


قانونمداری و عدالت در مسیر تبلیغات اولویت و خط قرمز ماست

قانونمداری و عدالت در مسیر تبلیغات اولویت و خط قرمز ماست

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس در نشست با نامزد های انتخابات و نمایندگان ویژه کاندیداها اظهار داشت: هدف مشترک ما تحقق راهبرد رسام شامل رقابت سلامت امنیت و مشارکت در انتخابات است تا از بین افراد اصلح فرد اصلح تر توسط مردم انتخاب شود.

 

دهرویه با بیان اینکه رای مردم حق الناس است و صیانت از آن از سوی مجریان و ناظرین برگزاری انتخابات یک تکلیف قانونی و شرعی می‌باشد افزود: حدود شرعی در جشنها و کارنوالها و مراسمات رعایت شود و ضمن ایجاد نشاط انتخاباتی به حق الناس توجه شود.
وی افزود:راه‌اندازی گذر انتخاباتی در مسیر طالقانی شرقی و محوطه برج قابوس فرصتی را برای نامزدهای انتخاباتی فراهم کرده تا کاندیداها با نصب بنر متحدالشکل رزومه و برنامه‌های خود را تبیین کنند.
فرماندار گنبدکاووس گفت:حمایت یا تخریب نامزدها از سوی اشخاص حقوقی که در قانون به آن اشاره شده، جرم بوده و با متخلف بدون کوتاهی برخورد خواهد شد. هر گونه اقدامات کذب و شایعه سازی برابر ماده 72قانون و تخریب و تهدید در فضای مجازی جرم است و توسط شعبه ویژه انتخابات بررسی خواهد شد.
وی ادامه داد:نامزدهاي انتخاباتي مجلس شوراي اسلامي مراقب باشند كه افراد فرصت طلب و اخلالگر در ستادهاي تبليغاتي آنان رخنه نكنند و در کنار آن با فرصت طلبان که در فضای مجازی مسیر غلط به مردم میدهند و بدنبال برهم زدن نظم انتخابات هستند برابر قانون برخورد خواهد شد.
شهابی رییس دادگستری گنبدکاووس گفت: مردم را مجاب کنیم که رای بدهیم، همه ما و کاندیدا ها در معرض امتحان هستیم و باید تلاش کنیم مدیون رای مردم نشویم.
محمد حسن رحیمی رییس هیئت نظارت نیز با اشاره به قانون،مصادیق تخلفات انتخاباتی را گوشزد کرد.
سرهنگ صادقی فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس نیز در این جلسه بر خود مراقبتی و خود حفاظتی دستگاههای اداری و بانک ها تاکید کرد.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 9
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4153

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 325
بازدید دیروز: 508
بازدید ماه:8664
بازدید سال:23463
بازدید کل:1185786