عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » با راهبرد رسام می‌توان مسیر درست را در انتخابات پیدا کرد

معاون سیاسی امنیتی استاندار

با راهبرد رسام می‌توان مسیر درست را در انتخابات پیدا کرد

با راهبرد رسام می‌توان مسیر درست را در انتخابات پیدا کرد

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت : با راهبرد رسام می‌توان مسیر درست را در انتخابات پیدا کرد
به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان گنبدکاووس ، سید علی مهاجر در جلسه ستاد انتخابات شهرستان گنبدکاووس با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در برگزاری انتخاباتی با حضور حداکثری مردم گفت: همانند فشنگ رسام که مسیر را در تیراندازی مشخص می‌کند با ۴ اصل رقابت،سلامت، امنیت و مشارکت در انتخابات می‌توان مسیر درست را انتخاب و دشمنان را مایوس کرد.
وی با بیان اینکه در فرایند انتخابات بر اساس اصول برنامه ریزی مدیریتی ساختار خیلی مهم است افزود: با دعوت از نخبگان و ایجاد امیدآفرینی در مردم رقابت انتخاباتی سالمی ایجاد خواهد شد.
وی به تشریح برنامه های عملیاتی برای اقشار مختلف اعم از نهادها و دستگاههای اجرایی و به ویژه گروههای مردمی و داوطلب برای تحقق اهداف طرح رسام پرداخت و گفت: بسیاری از نهادهای انقلابی ، دانشگاهها، احزاب و گروههای سیاسی، انجمن ها و کانون و نخبگان و فرهیختگان اقوام و مذاهب در اجرایی کردن این اهداف کمک خواهند کرد.
وی با اشاره به حرکت جهادی معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس در تخریب آب بندانها اظهار داشت : داشتن باور و یقین به پیشبرد اهداف کمک می‌کند و تا دلها قانع نشود جانها به حرکت در نمی آید.
وی با تاکید بر ایجاد امیدواری در مردم افزود: رای مردم در انتخابات حق الناس است و همه باید هم قسم شویم تا از رای مردم محافظت کنیم.
وی افزود: الگوی ما در برگزاری انتخابات همان الگوی انقلاب است که اصلاح طلب و اصولگرا در سنگر اسلام قرار می‌گیرند و اعضای ستاد انتخابات نیز فارغ از هر گرایش حزبی مانند اعضای یک خانواده اند که برای برگزاری انتخاباتی قانونمند تلاش می‌کنند .
وی با اشاره به لزوم استفاده فرمانداری از ظرفیت ماده ۱۱ با توجه به سیاستهای انقباضی دولت در جهت مهار تورم افزود : باید از مشارکت خیرین در فراهم آوردن شرایط مطلوب برای برگزاری انتخابات استفاده کرد.
مدیر کل سیاسی انتخابات استانداری گلستان نیز در این جلسه با تاکید بر مطالعه قوانین انتخابات و لزوم اطلاع رسانی گسترده در انتخابات گفت: ملت ما همان مردمی هستند که با حضور میلیونی در تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی که برای این مردم خالصانه تلاش کرد، شرکت کردندو ارادت خود را به جانهای صادق که در راه خدا خدمت می‌کنند ابراز کردند.

با راهبرد رسام می‌توان مسیر درست را در انتخابات پیدا کرد

با راهبرد رسام می‌توان مسیر درست را در انتخابات پیدا کرد


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 65
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3830

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 859
بازدید دیروز: 483
بازدید ماه:15267
بازدید سال:30066
بازدید کل:1192389