عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » حضور نامزدهای انتخابات در صدا و سیما در راستای عدالت رسانه ای و تبلیغات است


حضور نامزدهای انتخابات در صدا و سیما در راستای عدالت رسانه ای و تبلیغات است

حضور نامزدهای انتخابات در صدا و سیما در راستای عدالت رسانه ای و تبلیغات است

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: برای ایجاد عدالت رسانه های نامزدهای انتخابات می‌توانند در صدا و سیما به تبلیغ برنامه های خود برای مردم بپردازند 

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات گنبدکاووس، مهدی دهرویه در جلسه مشترک ستاد انتخابات حوزه انتخابیه گنبدکاووس با نمایندگان تام الاختیار نامزدهای انتخاباتی تایید صلاحیت شده این حوزه، با اشاره به شکوه بی سابقه راهپیمایی ۲۲بهمن اظهار داشت: وحدت در کنار امنیت لازم و ملزوم هم هستند و دشمنان سعی دارند با مایوس کردن مردم مشارکت حداقلی در انتخابات را رقم بزنند.
وی بر رعایت اخلاق انتخاباتی و پرهیز از تخریب دیگر داوطلبان و زیر سوال بردن دستاوردهای نظام توسط نامزدها و حامیان آنها تاکید کرد و با بیان اینکه انتخابات عرصه رقابت برای انتخاب اصلح است افزود: ما امانتدار مردم هستیم و عوامل اجرا کننده در صیانت از آرا تلاش می‌کنند و اصل بی طرفی را رعایت میکنند.
وی افزود: شعبه ای در دادگستری به رسیدگی به جرایم انتخاباتی اختصاص داده شده است.

حضور نامزدهای انتخابات در صدا و سیما در راستای عدالت رسانه ای و تبلیغات است

دادستان عمومی و انقلاب گنبدکاووس نیز در این جلسه با تاکید بر رعایت قانون انتخابات از ۱۷ تذکر و تشکیل ۲ مورد پرونده قضایی برای نامزدهای انتخابات خبرداد.
ایزد خطاب به نمایندگان نامزدهای انتخاباتی گفت: سلامت انتخابات با ما و ایجاد شور انتخاباتی با شما است.

حضور نامزدهای انتخابات در صدا و سیما در راستای عدالت رسانه ای و تبلیغات است

تبلیغات در پیام رسانهای داخلی مجاز است

عضو کمیته بررسی تبلیغات انتخابات استان گلستان در جلسه مشترک ستاد انتخابات حوزه انتخابیه گنبدکاووس با نمایندگان تام الاختیار نامزدهای انتخابات گفت: نامزدهای انتخاباتی تنها در بستر پیام‌رسانهای داخلی مجاز به تبلیغ هستند.
سیدجواد قدس‌علوی اظهار کرد: هرگونه تبلیغات و بارگذاری محتوا و مطالب در فضای مجازی با مسئولیت شخص نامزد انتخاباتی بوده و هرگونه تبلیغات در فضای مجازی باید از طریق پیام‌رسان‌های مجاز داخلی مانند ایتا و بله انجام شود و تبلیغات در فضای تلگرام، اینستاگرام و واتس‌اپ ممنوع است.
وی تصریح کرد: برای نخستین بار و به منظور برقراری عدالت در انتخابات، استفاده از اماکن دولتی و عمومی در زمان تبلیغات رسمی نامزدها با هماهنگی ستاد انتخابات حوزه‌های انتخابیه بلامانع است.
محمد حسن رحیمی رییس هیئت نظارت شهرستان گنبدکاووس نیز به تبیین قانون شفاف سازی مالی تبلیغات انتخابات پرداخت و از تعیین سقف مالی برای هزینه کرد تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی خبرداد و گفت: نامزدها مجاز نیستند فراتر از سقف تعیین شده به تبلیغات بپردازند.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 12
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4131

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 326
بازدید دیروز: 445
بازدید ماه:3166
بازدید سال:17965
بازدید کل:1180288