عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » با تخلفات انتخاباتی بدون چشم پوشی برخورد خواهد شد


با تخلفات انتخاباتی بدون چشم پوشی برخورد خواهد شد

با تخلفات انتخاباتی بدون چشم پوشی برخورد خواهد شد

استاندار گلستان در جلسه کمیته بررسی تبلیغات انتخابات ستاد انتخابات گنبدکاووس گفت: با تخلفات انتخاباتی بدون چشم پوشی برخورد خواهد شد.

 

استاندار گلستان در جلسه کمیته بررسی تبلیغات انتخابات ستاد انتخابات گنبدکاووس گفت:

 همه جوانب و مواد قانونی در انجام تبلیغات توسط نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان رعایت شود.با تخلفات انتخاباتی بدون چشم‌پوشی برخورد خواهد شد.

تصویب راه‌اندازی هیات بررسی تبلیغات انتخابات در قانون جدید انتخابات، اقدام ارزشمندی است که زمینه را برای حضور افراد اصلح و توانمند که شرایط مالی و امکانات کمتری دارند و نیز رقابت سالم نامزدها همراه با رقابت سالم فراهم می‌کند.

در این دوره از انتخابات شرایط انجام تبلیغات و مناظره از شبکه استانی و فراهم کردن مکان‌های مناسب از سوی شهرداری‌ و دهیاری‌ها در نقاط شوغ و پرتردد شهری و روستایی برای فعالیت تبلیغاتی نامزدها بصورت برابر فراهم شده است.

انتخابات در استان بر اساس چهار راهبرد مطرح شده انتخاباتی توسط رهبر معظم انقلاب (رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت)خواهد بود. سه موضوع سلامت، رقابت و امنیت توسط عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات و نیز نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در این استان فراهم شده است.

 

با تخلفات انتخاباتی بدون چشم پوشی برخورد خواهد شد

در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی و در استان گلستان صلاحیت ۳۱۶ نامزد تایید شد که از همه سلایق سیاسی، اقوام و مذاهب اسلامی در بین آنها وجود دارد که این موضوع به رقابت انتخاباتی و شور حضور مردم در این رخداد مهم سیاسی کمک می‌کند.

نامزدهایی که قانون‌شکنی کرده و یا در مقابل مجریان برگزاری انتخابات گردن‌شکنی کنند، نمی‌توانند نماینده خوبی برای مردم در مجلس باشند.باید فرهنگ انجام تبلیغات صحیح و رعایت قانون توسط نامزدها و طرفداران آنها ایجاد شود.

نامزدها از دادن وعده و شعارهایی خارج از حدود اختیارات مجلس شورای اسلامی پرهیز کنند. این اقدام و یا صحبت کردن خلاف مصالح و منافع ملی و یا دامن زدن به مباحث قومی و مذهبی جرم است و با متخلف بدون اغماض برخورد خواهد شد.

وحدت و انسجام و زندگی مسالمت آمیز اقوام و مذاهب در گلستان بالاترین سرمایه استان گلستان است. نامزدهایی که برای کسب رای به این سرمایه ۴۵ ساله که با تلاش علما و روحانیون، مردم، معتمدان و مسوولان بدست آمده، آسیب بزنند، ازسوی دستگاه‌های نظارتی و قضایی برخورد خواهد شد.

با هرگونه دخالت عوامل اجرایی برگزاری انتخابات یا مدیران دستگاه‌های اداری و اجرایی له یا علیه نامزدها در کوتاهترین زمان برخورد می‌شود.

با تخلفات انتخاباتی بدون چشم پوشی برخورد خواهد شد

گنبدکاووس آماده برگزار انتخابات پرشور است

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس در جلسه کمیته بررسی تبلیغات ستاد انتخابات گنبدکاووس که با حضور استاندار گلستان برگزار شد، در گزارشی از تعیین ۲۳۰ شعبه اخذ رای در مناطق شهری و روستایی این شهرستان خبر داد و گفت: از این تعداد شعبه که ۲۰ درصد بیشتر از دوره قبل است، ۲۰۳ شعبه در شهر و بخش مرکزی و ۲۷ شعبه در بخش مرزی داشلی‌برون مستقرشده ضمن اینکه ۶۴ شعبه سیار می باشد.
مهدی دهرویه افزود: برای برگزاری انتخابات افزون بر ۲ هزار نفر انتخاب شدند و جلسات و کارگاه‌های آموزشی متنوع برای این عوامل و نیز همایش‌های تبیینی برای گروه‌های مختلف مردم برگزار شده و شهرستان گنبدکاووس آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات دارد.
به گفته وی، امسال و در روز رای گیری فرایند برگزاری انتخابات در ۲۳۰ شعبه اخذ رای گنبدکاووس به‌صورت متمرکز و در قالب اتاق مانیتورینگ در محل فرمانداری قابل مشاهده است.
وی از برگزاری۳۳همایش در دانشگاهها و ۲جشن تکلیف سیاسی برای دانش آموزان خبر داد و گفت: ۱۱۰ نیروی احتیاط برای انتخابات در نظر گرفته شده است و در قالب کمیته امنیت از ظرفیت بسیج و انتظامی برای حفاظت شعب استفاده خواهد شد.
وی با اعلام تشکیل گروه ایتایی برای برگزار کنندگان انتخابات جهت آموزش و بیان نکات انتخاباتی؛ از برگزاری ۳۵جلسه آموزشی برای ۴۳۰ نفر از کاربران و برگزاری ۴مانور انتخاباتی برای آنها خبر داد و افزود: ضمن حضور ۲۳۰ نماینده فرماندار در شعب اخذ رای، برای هر ده شعبه انتخابات یک نماینده ویژه فرماندار معرفی شده است.
رییس ستاد انتخابات گنبدکاووس افزود: ۲۳۰بازرس و ۱۵ سربازرس برای انتخابات طی ۳جلسه آموزش دیده اند.
دهرویه یادآور شد: در نظارت بر تخلفات تبلیغاتی ۵ مرحله کمیته امحا وارد عمل شده و دو جلسه با نمایندگان و خود نامزدهای انتخابات برگزار شده است.
وی در مورد کمیته پشتیبانی نیز گفت: ۳۰۰ وسیله نقلیه آماده شده و ضمن استفاده از ظرفیت دهیاران برای شعب روستایی بسته ها و اقلام مورد نیاز انتخابات برای هر شعبه آماده شده است.

با تخلفات انتخاباتی بدون چشم پوشی برخورد خواهد شد

 

با تخلفات انتخاباتی بدون چشم پوشی برخورد خواهد شد

 

با تخلفات انتخاباتی بدون چشم پوشی برخورد خواهد شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 6
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4154

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 309
بازدید دیروز: 508
بازدید ماه:8648
بازدید سال:23447
بازدید کل:1185770