عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » اصل مردم داری و رعایت حق الناس از ارکان برگزاری انتخابات است


اصل مردم داری و رعایت حق الناس از ارکان برگزاری انتخابات است

اصل مردم داری و رعایت حق الناس از ارکان برگزاری انتخابات است

با حضور سیدعلی مهاجر معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان، مهندس دهرویه معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس نشست با اعضای ستاد انتخابات شهرستان، هیئت اجرایی و نظارت گنبدکاووس برگزار شد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان بر اصل امانتداری در انتخابات تاکید کرد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات گنبدکاووس، سید علی مهاجر در نشست با اعضای ستاد انتخابات گنبدکاووس،هیئت اجرایی و نظارت گنبدکاووس از ترکیب هیئت اجرایی شهرستان متشکل از همه اقوام تقدیر کرد و با بیان اینکه رای مردم حق الناس است خواستار لحظه شناسی و موقعیت شناسی در انتخابات و رعایت سلسله مراتب اداری در فرایند برگزاری انتخابات شد.

اصل مردم داری و رعایت حق الناس از ارکان برگزاری انتخابات است


وی افزود: فرایند انتخابات درطی 209روز موجب وحدت و رفاقت برگزار کنندگان می‌شود. این رفاقت و قرابت در عین قانونمداری در برگزاری انتخاباتی پر شور موثر خواهد بود.
مهاجر با تاکید بر اینکه آموزش برگزار کنندگان انتخابات از اهمیت ویژه‌ای در برگزاری انتخابات برخوردار است به ضرورت اصل اخلاق مداری از متولیان برگزاری انتخابات خواست که قانون مدارانه فعالیت‌های خود را انجام دهند.
وی از برگزاری جلسات ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی در استان خبر داد و اظهار داشت هیئت بررسی تبلیغات به ریاست فرماندار اولین بار بر اساس ماده 81 قانون انتخابات در حال برگزاری است و از اهمیت زیادی برخوردار است .

اصل مردم داری و رعایت حق الناس از ارکان برگزاری انتخابات است

برگزاری کلاس های آموزشی ویژه انتخابات در گنبدکاووس

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس از برنامه محوری فرایند انتخابات در شهرستان و برگزاری کلاسهای آموزشی انتخابات در شهرستان خبر داد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات گنبدکاووس، مهدی دهرویه در نشست با اعضای ستاد انتخابات گنبدکاووس،هیئت اجرایی و نظارت شهرستان با حضور سیدعلی مهاجر معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به تعیین 203شعبه اخذ رای در شهرستان گنبدکاووس گفت: مکانها و امکانات تبلیغات نامزدها به آنها اطلاع رسانی شد و ظرفیت سازی اعضای شعب انجام شده و از همه اقشار در برگزاری انتخابات استفاده شده است.

وی افزود: بر اساس مر قانون انتخاباتی سالم با حضور گسترده مردم برگزار خواهیم کرد و با رعایت اصل بیطرفی تذکرات لازم به نامزدها در خصوص پرهیز از تخلفات انتخاباتی داده شده است.

ایزد دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گنبد کاووس نیز با اعلام تشکیل شعبه قضایی رسیدگی به پرونده تخلفات انتخاباتی گفت: تبلیغات زودهنگام از جمله تخلفات انتخاباتی است که نامزدهای انتخابات باید از آن پرهیز کنند.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 7
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4145

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 116
بازدید دیروز: 664
بازدید ماه:7241
بازدید سال:22040
بازدید کل:1184363