عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام تبریک معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس به مناسبت روز پزشک

معاون استاندار و فرماندارویژه

پیام تبریک معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس به مناسبت روز پزشک

پیام تبریک معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس به مناسبت روز پزشک

بسم الله الرحمن الرحیم
"يا من اسمه دوا و ذكره شفاء"
تاريخ پر افتخار ايران اسلامي از وجود مفاخر بزرگ علمي و فرهنگي آكنده است و مردان نامي اين سرزمين همواره در جهان شهره خاص و عام بوده اند و در این میان شيخ الرئيس ابوعلي سينا نابغه بزرگ مشرق زمين از آن جمله انسان هاي حكيم، طبيب، فيلسوف و انديشمند بود كه جسم و جان بشري را درمان مي كرد و در این راستا خالق شگفتي‌های فراوان می شد.
اول شهریور ماه که زادروز این حکیم حاذق و تواناست به عنوان "روز پزشک" نامگذاری شده است و این فرصتی برای یاد کردن از سپیدجامگانی‌ست که با مجاهدت و ایثارشان جانی تازه به جامعه می بخشند.
و امروز که جهان و به تبع آن‌ کشور عزیزمان ایران تحت شعاع ویروسی مرموزی به نام کرونا قرار گرفته است کار مدافعان عرصه سلامت بس خطیر و حیاتی است. سربازانی که امروز در خط مقدم مبارزه با کرونا جان خود را برای حفط جان و سلامت مردم و جامعه به خطر می اندازند.
بنابراين، امسال روز پزشک را در حالی گرامی می داریم که در گذر ماه های اخیر، جامعه پزشکی کشور همگام با تمامی خانواده مدافعان سلامت کشور، با بحران همه‌گیری کرونا مواجه بوده و با آمادگی حداکثری در مقابله با این پدیده شوم کوشش گسترده ای را در تسری بهداشت و درمان برای آحاد جامعه به کار بسته تا همچون همیشه پیام آور سلامتی در اقصی نقاط ایران اسلامی باشند.
اينجانب ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری شهادت جانگداز سرور و سالار شهیدان کربلا حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام، ياد و خاطره شهدای عرصه سلامت را گرامی می دارم و روز پزشک را به همه پزشكان و دانشجويان پزشكي و پرستاران و كاركنان بيمارستانها و درمانگاه ها و بطور کلی مدافعان عرصه سلامت در شهرستان گنبدکاووس تبريك عرض مي كنم و سربلندي و سرافرازي و بهروزي روزافزون همه این عزیزان را از خداوند منان مسئلت می نمایم.

عبدالقدیر کریمی
معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 208
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2982

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 107
بازدید دیروز: 597
بازدید ماه:2502
بازدید سال:17301
بازدید کل:1179624