عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » مدافعان سلامت گنبدکاووس تجلیل شدند

معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس

مدافعان سلامت گنبدکاووس تجلیل شدند

مدافعان سلامت گنبدکاووس تجلیل شدند

همزمان با اول شهریور روز پزشک و به پاس قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی مدافعان سلامت درجهت مقابله و درمان بیماران مبتلا به کووید ۱۹، تعدادی از پزشکان بخش‌های عمومی و تخصصی گنبدکاووس تجلیل شدند.
رییس مرکز بهداشت گنبدکاووس در این مراسم گفت: درحال حاضر ۱۰۶ بیمار کرونایی در مراکز درمانی این شهرستان بستری هستند که ۲۵ نفر آنها در بخش مراقبت‌های ویژه (آی سی یو) تحت مراقبت و درمان قرار دارند.
دکتر عبدالرحیم پالیده افزود: از اول اسفند تاکنون سه هزار و ۲۷۵ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ یا مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی این شهرستان بستری شدند.
وی ادامه داد: درصورت استمرار مراقبت‌های فردی و اجتماعی در چند روز آینده وضعیت این شهرستان از قرمز به زرد تغییر خواهد یافت اما این تغییر نباید به منزله رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی و جدی نگرفتن بیماری تعبیر شود زیرا این بیماری همچنان خطرناک و کشنده است.
پالیده همچنین میانگین سنی فوت شدگان کرونا در گنبدکاووس را ۶۲ سال اعلام کرد و بدون اشاره به آمار فوت شدگان این بیماری گفت: ۷۰ درصد فوت شدگان دارای بیماری زمینه‌ای بودند.
فرها بدیعی مدیر شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس نیز دراین جلسه از وضعیت اضطراری دو بیمارستان این شهرستان به دلیل کمبود دستگاه تامین کننده برق اضطراری خبر داد و برلزوم تامین این وسیله بسیار ضروری تاکید کرد.
دکتر سلیمان علاقی، رییس نظام پزشکی گنبدکاووس نیز در این جلسه از کم توجهی برخی بانک‌ها به سبب دریافت جریمه دو برابری دیرکرد پرداخت اقساط تسهیلات جامعه پزشکی این شهرستان با وجود هماهنگی شهرستانی و استانی برای استمهال چند ماهه اقساط این قشر گلایه کرد.
حجت الاسلام محمود ترابی امام جمعه گنبدکاووس نیز در این جلسه از تلاش و فدارکاری جامعه پزشکی و پرستاری این شهرستان در مراقبت و درمان مبتلایان به کرونا قدردانی کرد.
مهندس عبدالقدیر کریمی معاون استاندارو فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز در این جلسه با قدردانی از همراهی و مشارکت مردم برای کاهش آمار مبتلایان به کرونا در گنبدکاووس برلزوم استمرار این همراهی‌ها تا رسیدن وضعیت شهرستان به سفید تاکید کرد و افزود: فعالیت بازار هفتگی گنبدکاووس همچنان تا بهبود شرایط تعطیل است


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 344
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2710

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 179
بازدید دیروز: 597
بازدید ماه:2574
بازدید سال:17373
بازدید کل:1179696