عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام معاون استاندار و فرماندار ویژه به مناسبت فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس

پیام معاون استاندار و فرماندار ویژه به مناسبت فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس

پیام معاون استاندار و فرماندار ویژه به مناسبت فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس در پیامی به مناسبت بازگشایی مدارس و آغاز سال‌تحصیلی جدید، بر نقش خطیر جامعه فرهنگیان، معلمان و دانش‌آموزان و دانشجویان در رسیدن به قله‌های پیشرفت و سربلندی تاکید کرد.
متن پیام مهندس عبدالقدیر کریمی به این شرح است.
بسم الله الرحمن الرحیم
ن و القلم و ما یسطرون
در آستانه فرارسیدن ماه مهر و برگ‌ریزان طبیعت، یاد و خاطره شهیدان والامقام، جانبازان سرافراز و رزمندگان عزیز دوران هشت سال دفاع مقدس را گرامی می‌دارم و آغاز سال تحصیلی جدید و بهار علم و دانش را به جامعه فرهنگیان خصوصا معلمان گرامی، دانش‌آموزان عزیز این شهرستان و کلیه رهپویان راه معرفت تبریک می‌گویم.
تقارن بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس، حاوی این پیام راهگشاست که تخصص و تعهد باید در کنار هم باشند تا انسان را از گرداب جهل و گمراهی به‌سوی قله‌های نور و معرفت رهنمون سازند.
در طلیعه ماه مهر، معلم و استاد، دانشجو و دانش‌آموز و همه پویندگان علم و دانش، حرکتی پرشتاب برای فتح قله‌های معرفت و کرامت انسانی آغاز می‌کنند تا پیرایه‌های جهل، نادانی و بی‌سوادی را از پیکر جامعه بشری بزدایند و انسان‌ها را در مسیر حیات‌بخش آگاهی قرار دهند
اکنون‌که در پرتو توجهات حضرت ولی‌عصر (عج)، هدایت‌ها و حمایت‌های رهبر معظم انقلاب و درایت دولت تدبیر و امید، عرصه تعلیم و تربیت در مسیر تحول بنیادین نظام آموزشی کشور، راه رشد، تعالی و کمال را می‌پیماید، مجموعه آموزش ‌و پرورش به‌عنوان بسترساز این امر خطیر، با خدمت شبانه‌روزی و استفاده از همه مزیت‌ها و با همکاری سایر بخش‌ها به سمت بهبود وضع موجود حرکت می‌کند.
امیدوارم در سالی که به تدبیر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب مزین به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل شده است با عمل به منویات رهبری عزیز و با تدبیر دولت خدمتگزار، بتوانیم ایران اسلامی را به قله‌های امید، پیشرفت و سربلندی برسانیم که این مهم با تلاش اساتید و معلمان سخت‌کوش و دانشجویان و دانش‌آموزان عزیز محقق خواهد شد. ان‌شاءالله
عبدالقدیر کریمی
معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 1061
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1213

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 73
بازدید دیروز: 227
بازدید ماه:73
بازدید سال:14872
بازدید کل:1177195