عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » فرمانده سپاه گلستان: بسیج برای خدمت به مردم تا پای جان ایستاده است


فرمانده سپاه گلستان: بسیج برای خدمت به مردم تا پای جان ایستاده است

فرمانده سپاه گلستان: بسیج برای خدمت به مردم تا پای جان ایستاده است


فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه مردم خط قرمز نظام هستند، خاطرنشان کرد: مردم ما برای پیروزی و دوام انقلاب جان داده‌اند و با توجه به این موضوع، بسیج و سپاه نیز برای خدمت بدون منت به آنها، تا پای جان ایستاده است.
سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی در مراسم افتتاحیه مرحله دوم بازسازی و تعمیر ۵۰۰ واحد مسکونی در مناطق سیلزده استان گلستان که با حضور رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور و به صورت متمرکز در روستای "قورپلجه" گنبدکاووس برگزار شد، اظهار داشت: خدمت بدون منت به مردم رسالت و تکلیف بسیج و سپاه است.
وی با یادآوری برخی خدمات سپاه و بسیج در مناطق سیل‌زده گلستان گفت: در آن ایام، ۳۳ هزار نفر از نیروهای بسیجی و جهادی از سراسر کشور به‌مدت ۴۵ روز در کنار مردم ایستادند و با انجام فعالیت‌های امدادی و جهادی حتی بهتر از دوران دفاع مقدس، نگذاشتند تا خسارت سیل بیشتر شود.
سردار معروفی اضافه کرد: توفیق خدمت به مردم از مصادیق مهم و آشکار فرهنگ بسیج است و بسیجیان در هر سنگری که باشند با روحیه انقلابی و جهادی، نوکری بدون منت به مردم ایران را فارغ از قومیت، مذهب و نژاد انجام می‌دهند و این آموزه‌ای اعتقادی از اسلام و منویات بنیانگذار جمهوری اسلامی و جانشین خلف ایشان است.
وی با اشاره به بازسازی و تعمیر مرحله دوم مسکن سیل‌زدگان گلستان به تعداد ۵۰۰ واحد و با هزینه ۱۵ میلیارد ریال، تصریح کرد: هدف از برگزاری مراسم امروز در گنبدکاووس به آن جهت بود که این شهرستان هم از شهرستان‌های سیل‌زده استان بود که ارتفاع آب در برخی مناطق و خانه‌های مردم تا دو متر هم رسیده بود.
فرمانده سپاه نینوا گلستان با تاکید بر ضرورت فراموش نکردن شهرستان سیل‌زده گنبدکاووس در زمینه جبران خسارت‌های سیل ازسوی مدیران متولی، گفت: ۳۰۰ واحد مسکونی برای سیل‌زدگان استان نیز که توسط بسیج و سپاه درحال انجام است، تا دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد.
سردار معروفی به طرح‌های محرومیت‌زدایی سپاه و بسیج نیز در گلستان نیز اشاره کرد و افزود: این طرح‌ها که امروز عملیات اجرایی ۲۵۰ طرح آن با اعتبار ۱۲۰ تا ۱۵۰ میلیارد ریال در استان آغاز می‌شود، در راستای نگاه اعتقادی سپاه به محرومیت‌زدایی است.
وی همچنین با تمجید از وجود وحدت و انسجام بین اقوام و مذاهب ساکن در گلستان اضافه کرد: هم‌ اکنون ۱۷ قوم مختلف در کمال آرامش و امنیت و در سایه حکومت ولایی جمهوری اسلامی در این استان زندگی می‌کنند که وحدت و زندگی مسالمت آمیز آنها در جهان اسلام نمونه است


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 410
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2539

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 357
بازدید دیروز: 597
بازدید ماه:2752
بازدید سال:17551
بازدید کل:1179874