عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دانشجو در کنار علم‌آموزی باید تحلیل‌گر و مطالبه‌گر باشد


دانشجو در کنار علم‌آموزی باید تحلیل‌گر و مطالبه‌گر باشد

دانشجو در کنار علم‌آموزی باید تحلیل‌گر و مطالبه‌گر باشد


فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: دانشجویان در کنار علم‌آموزی، بایستی با مطالعه موضوعات پیرامونی خود بتوانند دشمنان را به خوبی تحلیل کنند تا در زمین بازی‌ آنها قرار نگرفته و از طرفی با داشتن منطق بسیجی و انقلابی، مطالبه‌گر باشند.
سردار حسین معروفی در مراسم گرامیداشت روز دانشجو و تجلیل از جهادگران دانشجویی گنبدکاووس با تبریک این روز به جامعه دانشجویی، اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب نگاه ویژه‌ای به جوانان بویژه قشر دانشجو به عنوان آینده‌سازان و نخبگان کشوری دارند.
وی با تاکید بر اینکه بسیج یک تفکر و آرمان فرهنگی است، گفت: تمام دانشجویانی که تولید علم می‌کنند بسیجی محسوب می‌شوند و نباید بگذاریم دشمن این تفکر را در جامعه کمرنگ کند زیرا جمعیت اکثریت ایران اسلامی، بسیجی هستند و تمام افراد در هر سمت و پستی که دغدغه‌شان حل مشکلات مردم است بسیجی به حساب می‌آیند.
وی عالم بودن، شجاعت، مطالبه‌گری، بیان خوب و استفاده از تریبون آزاد دانشگاه، تولیدکننده تفکر و سیاسی بودن را از جمله ویژگی‌های دانشجویان عنوان کرد و افزود: جوانان مومن و انقلابی باید عالم به امور باشند تا مسئولیت به دست آنان سپرده شود و با شجاعت، تلاش دشمن برای ایجاد انشقاق قومی و مذهبی در کشور را خنثی کنند.
فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: دانشجو باید با منطق بسیجی و انقلابی مطالبه‌گر باشد؛ ما نمی‌گویم در دانشگاه‌ها نماز شب بخوانند اما تلاش داریم دانشجویان هویت اسلامی ایرانی خود را حفظ کنند و واجباتشان را انجام دهند.
وی با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد جنگ روانی در کشور اظهارداشت: خروج آمریکا از برجام، تشدید تحریم‌ها، ایجاد انشقاق قومی و مذهبی و ایجاد فاصله میان مردم و رهبری مهمترین رویکردهای دشمن در قالب جنگ روانی است.
سردار معروفی افزود: آمریکا پس از جریان پسابرجام اعلام کرد که در خاورمیانه و ایران یک ابر حریف داریم که وضعیت منطقه را دقیق رصد و بموقع نقشه راه را برای مردم تشریح می‌کند و مردم نیز از ایشان حرف شنوی دارند که باید گفت ایشان رهبر معظم انقلاب است.
سردار معروفی ادامه داد: عقب نگه‌داشتن سیستم اقتصادی و معیشتی مردم، جلوگیری از رشد علمی و برهم‌زدن وفاق و وحدت ملی در درون کشور و جهان اسلام مانند شکل‌گیری اغتشاشات پس از ساماندهی سوخت که دشمن بر روی این جریان موج‌سواری کرد اما با هوشیاری و درایت بموقع رهبری به شکست انجامید و مردم بلافاصله خود را از اغتشاشگران جدا کردند از جمله تلاش‌های دشمن بر علیه ایران اسلامی است.
وی تاکید کرد: امنیت خط قرمز جمهوری اسلامی است و اگر رهبر معظم انقلاب با بیانات خود جریان اغتشاشات اخیر را مدیریت نمی‌کردند ملت هزینه‌های سنگینی را باید می‌داد و ولایت فقیه باعث عبور از این خطر بزرگ شد.
وی با اشاره به سخنرانی خود بعد از جریان ساماندهی سوخت در نمازجمعه پنجم آذر، گفت: سپاه با دادن نامه به استاندار گلستان اعلام آمادگی برای کمک به مراقبت از بازار و جلوگیری از سودجویی افراد بعد از تغییر قیمت سوخت کرد که مورد استقبال قرار گرفت و هماهنگی لازم در ستاد تنظیم بازار انجام شد تا ادارات صنعت ، معدن و تجات و بازرسی در سراسر استان در صورت کمبود نیروی انسانی بتوانند از بسیجیان برای مراقبت از بازار بهره گیرند.
سردار معروفی از بازاریان خواست با گران کردن اجناس، نقش پیاده نظام دشمن را بازی نکنند چرا که همه ادارات با همکاری بسیج برای کنترل قیمت کالاها در سطح جامعه پای کار هستند.
فرمانده سپاه نینوا همچنین خطاب در دختران دانشجو از آنان خواست درپوشش خود تحت تاثیر تبلیغات ماهواره قرار نگیرند.
رییس دانشگاه پیام نور گنبدکاووس نیز در این مراسم گفت: با وجود شرایط حاکم بر جامعه و گرفتاری‌های که مردم با آن دست به گریبان هستند دانشجویان در قالب اردوهای جهادی برای خدمت به مردم مناطق محروم تلاش می‌کنند که جای تقدیر بسیار دارد


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 338
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2530

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 106
بازدید دیروز: 445
بازدید ماه:2946
بازدید سال:17745
بازدید کل:1180068