عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » 10 دهستان گلستان زیرپوشش خدمات عمرانی سپاه می رود


10 دهستان گلستان زیرپوشش خدمات عمرانی سپاه می رود

10 دهستان گلستان زیرپوشش خدمات عمرانی سپاه می رود

فرمانده سپاه نینوا گلستان از پیگیری برای کسب مجوز از دفتر فرماندهی کل قوا برای انجام فعالیت های عمرانی و خدماتی توسط قرارگاه پیشرفت و ابادانی سپاه در 10 دهستان محروم این استان خبر داد.
سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی روز سه شنبه درمراسم آغاز به کار ششمین بیمارستان تخصصی صحرایی سازمان بسیج جامعه پزشکی گلستان در روستای مرزی 'کرند' شهرستان گنبدکاووس، گفت: فعلا سه دهستان از جمله کرند در طرح قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه گلستان قرار دارد.
وی بدون ذکر نام دهستان ها افزود: خدمت رسانی به مردم، بویژه در مناطق مرزی و محروم در راستای ماموریت های محوله بسیج سازندگی سپاه پاسداران انجام می شود.
سردار معروفی، خدمت به مردم را مایه افتخار بسیج دانست و اضافه کرد: این خدمات با هدف کاستن از مشکلات و آلام مردم صورت می گیرد که صاحبان اصلی نظام بوده و همه مسئولان مدیون آنان هستند.
وی تصریح کرد: امروز خدمت صادقانه و خالصانه به مردم بهترین و بزرگترین مبارزه با آمریکا و استکبار جهانی است که بزرگی ملت ایران و نظام اسلامی را نمی توانند تحمل کنند و به همین دلیل می خواهند به این ملت آسیب بزنند.
فرمانده سپاه نینوا گلستان یادآور شد: آمریکا و دنیای استکبار قبل از پیروزی انقلاب، هیچ عزت و آبرویی برای ملت نمی گذاشتند و ملت با انقلاب و نثار خون صدها هزار نفر، دست رد به سینه آمریکا و همه دشمنان خود زد.
سردار معروفی با قدردانی از راه اندازی بیمارستان تخصصی صحرایی در روستای مرزی کرند گنبدکاووس و حضور شمار زیادی از پزشکان گلستانی در این بیمارستان، اظهار داشت: این حضور، نشان از روحیه جهادی و انقلابی و نیز عشق به مردم شیعه و اهل سنت ایران است که باید به آنان افتخار کرد.
وی افزود: خدمت به مردم بالاترین ارزش و عبادت است و می تواند تلاش دشمنان برای ایجاد ناامیدی در مردم را خنثی و از طرفی روحیه نشاط و امید به آینده را در مردم این دیار مرزی تقویت نماید.
سردار معروفی با قدردانی از تعامل و هم افزایی خوب اهل سنت استان گلستان با انقلاب و مسئولان، خاطرنشان کرد: خدمت به چنین مردمی مایه افتخار بسیج و مسئولان است.
ششمین بیمارستان تخصصی صحرایی با حضور 120 نفر کادر پزشکی، پیراپزشکی و پرستار از امروز تا هشتم آذر به مدت سه روز به مردم دهستان کرند خدمات پزشکی و درمانی رایگان ارائه می کند.
دراین بیمارستان پزشکان عمومی، متخصص و فوق تخصص در 14 رشته داخلی، عفونی، قلب، اطفال، زنان، جراحی، چشم پزشکی، ارتوپدی، پوست، نورولوژی، رادیولوژی، داندانپزشکی، جراحی مغز و اعصاب، طب سنتی، سونوگرافی و بینایی سنجی، خدمات ارائه می کنند

10 دهستان گلستان زیرپوشش خدمات عمرانی سپاه می رود

 

10 دهستان گلستان زیرپوشش خدمات عمرانی سپاه می رود

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 689
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2194

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 288
بازدید دیروز: 3
بازدید ماه:6749
بازدید سال:21548
بازدید کل:1183871