عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » نماینده ولی‌فقیه در سپاه گلستان: فرهنگ بسیجی لرزه بر اندام دشمنان می‌اندازد


نماینده ولی‌فقیه در سپاه گلستان: فرهنگ بسیجی لرزه بر اندام دشمنان می‌اندازد

نماینده ولی‌فقیه در سپاه گلستان: فرهنگ بسیجی لرزه بر اندام دشمنان می‌اندازد


مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نینوا استان گلستان گفت: بسیج و فرهنگ بسیجی که همان ایثار، گذشت، یکپارچگی و ولایتمداری است، لرزه بر اندام همه دشمنان انقلاب اسلامی انداخته است که تنها ادعای قدرتمندی می‌کنند.
حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر رعایتی روز سه‌شنبه در همایش شکوه و اقتدار بسیج به مناسبت پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج درسال ۵۸ به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی و درجمع بسیجیان گنبدکاووس اظهار داشت: بسیج یک نیروی تماما مردمی است که امام راحل با بینش الهی خویش و برای استفاده بهتر از ظرفیت مردم و نیز تحقق آرمان‌های انقلاب، آن را پایه‌گذاری کرد.
وی با بیان اینکه تشکیل بسیج یک فرمان قرآنی نیز هست که پیامبر اسلام (ص) نیز آن را تشکیل دادند، افزود: هدف از تشکیل بسیج و استفاده از ظرفیت مردم، تحقق وعده الهی مبنی بر غلبه مستضعفین بر مستکبرین است که امروز نشانه‌های آن آشکار شده و در حال تحقق است.
حجت‌الاسلام رعایتی با یادآوری برخی اقدامات دشمنان انقلاب اسلامی از جمله تحمیل جنگ هشت ساله در اوایل پیروزی انقلاب و نیز برنامه‌ریزی برای ایجاد فتنه و آشوب در نقاط مختلف کشور در سال‌های اخیر با هدف ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی، اضافه کرد: با حضور بموقع و با بصیرت بسیج مردمی در صحنه، این اقدامات دشمنان به سرانجام نرسید.
وی تصریح کرد: بسیج یک نهاد مقدس مردمی است که گوش به فرمان رهبر دارد و دشمنان انقلاب با اطلاع از این موضوع و قدرت بسیج و فرهنگ آن، حتی قدرت نفس کشیدن نیز ندارند چه برسد به اینکه بخواهند به ایران اسلامی حمله کنند.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان ادامه داد: اقشار مختلف بسیج که در این اجتماع بزرگ حضور دارند، یک بار دیگر با امام راحل و جانشین خلف ایشان عهد و پیمان مجدد می‌بندند که تا آخرین قطره خون از انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن در برابر توطئه‌های دشمنان صیانت و پاسداری کنند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس نیز دراین همایش که باحضور معاون استاندار و فرماندار ویژه، امام جمعه، علما و روحانیون شیعه و اهل سنت، برخی مدیران و جمع زیادی از اقشار مختلف مردم درمصلی امام جعفر صادق (ع) این شهرستان برگزار شد، با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان انقلاب اسلامی گفت: امروز تفکر بسیج در کل کشور نهادینه شده و درحال فراگیر شدن در دیگر کشورهای منطقه و جهان است.
سرهنگ پاسدار رمضانعلی قاسم‌پور با تاکید بر ضرورت حفظ و تقویت فرهنگ بسیج در بین همه گروه‌های مردم، افزود: باید همه بسیجیان در خط رهبری باقی بمانند و خدمت به مردم را سرلوحه کار خویش قرار دهند


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 358
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2505

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 23
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:829
بازدید سال:829
بازدید کل:1163152