عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » ثبات و برنامه ریزی برای آینده اولویت دولت است

فرمانداری ویژه شهرستان گنبد کاووس

ثبات و برنامه ریزی برای آینده اولویت دولت است

ثبات و برنامه ریزی برای آینده اولویت دولت است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس گفت: حفظ ثبات و برنامه ریزی برای آینده کشور مهمترین برنامه دولت است.
مهندس حمیدی روز شنبه در نخستین روز هفته دولت در دیدار مسوولان این شهرستان با امام جمعه گنبدکاووس افزود: دولت در یک سال گذشته موفق شد تورم را مهار کند و رشد منفی اقتصادی را نیز بهبود ببخشد. وی اضافه کرد: اجرای موفقیت آمیز مرحله دوم هدفمندی یارانه ها نیز اقدام مهم دیگر دولت بود .
فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: در بعد سیاسی هم تیم مذاکره کننده ایران، در سایه هدایت های رهبری توانست در مذاکرات نفس گیر و طولانی ، مصالح ملی را حفظ کند و با مقاومت بیشتر، توانست تحریم ها را نیز مهار کند.
مهندس حمیدی افزود: در سایه این مذاکرات بود که برخی از تحریم ها به حالت تعلیق درآمد و بخشی از سرمایه های بلوکه شده نیز به کشور برگردانده شد.
وی گفت: در بخش فرهنگی نیز امسال از سوی رهبری انقلاب به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است، دولت اقدامات مطلوبی انجام داده است. وی گفت: کار فرهنگی امری زیر بنایی است و لذا برای موفقیت بیشتر نیاز به همکاری همه مسوولان، مردم و دستگاه های اداری کشور است.
مهندس حمیدی در مورد برنامه های هفته دولت شهرستان نیز گفت: برنامه های مفصلی طراحی شده که مسوولان باید ضمن حضور فعال ، خدمات ارزنده خود و دولت را به مردم گزارش کنند تا امیدواری نزد مردم تقویت شود.امام جمعه گنبدکاووس نیز با اشاره به آیه ای از قرآن مجید، انقلاب اسلامی ایران را یک نعمت بزرگ الهی برای مردم ایران دانست.حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین سبحانی ادامه داد: این انقلاب با مقاومت و ایثارگری مردم و رهبری های داهیانه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تا امروز ادامه یافته است.وی گفت: قدر این نظام و انقلاب را باید دانست و از آن حراست نمود که یکی از راههای حراست از این نظام حفظ عواملی است که انقلاب را به ثمر رساند.امام جمعه گنبدکاووس خطاب به مسوولین گفت: خدمت به مردم و رفع مشکلات و نابسامانی ها برعهده شماست .وی گفت: در دوران خدمت باید از فرصت ها استفاده شود و به مشکلات مردم رسیدگی و توجه شود.امام جمعه گنبدکاووس گفت: حکومت اسلامی باید عدالت محور باشد و هر گونه توسعه و پیشرفتی نیز باید براساس عدالت باشد تا فاصله ها و تبعیض ها نیز کم شوند.
حجت الاسلام سبحانی همچنین با اشاره به سخنان رهبری در جمع اعضای هیات دولت، گفت: نباید محرومین در پیچ و خم ادارات گرفتار شده و نا امید بشوند.
امام جمعه گنبدکاووس با بیان اینکه، قدرت و مسوولیت و جایگاه ها گاهی انسان را وسوسه می کند، اضافه کرد: باید مراقبت شود تا دچار این وسوسه ها نشده و مسوولیت را فرصتی برای عبادت و خدمتگزاری به مردم تلقی کنیم.
دکتر سلیمان عباسی نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: توجه به زیر ساخت های کشور نشان دهنده توجه دولت به مردم است.
وی گفت: در امور بین الملل دولت توانست روند مطلوبی در مذاکرات پی ریزی کند و شان نظام را حفظ و حقوق مردم را به شایستگی مطالبه نماید.
وی افزود: دولت در بعد اقتصادی هم ساماندهی خوبی کرد و در اشتغالزایی و رفع نیازهای مردم هم توجه بیشتری شده است.
نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی یکی دیگر از کارهای ارزشمند دولت را اجرای نظام سلامت دانست و گفت رفع نیازهای مردمی در حوزه بهداشت که هزینه های زیادی را روی دوش آنان می گذاشت ، موجب رضایت مندی مردم شده است.
دکتر عباسی از مسوولین خواست، با وحدت و همدلی و در جهت تحقق منویات رهبر معظم انقلاب ، در جهت رشد کشور و حل مشکلات مردم و پاسخ گویی مناسب به آنها کوشش کنند.از دوم تا هشتم شهریور به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است و مسوولان شهرستان گنبدکاووس در نخستین روز از هفته دولت با شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.قرار است در هفته دولت در شهرستان گنبدکاووس 76 پروژه عمرانی ، اقتصادی و تولیدی با حضور مسوولان استانی به بهره برداری برسد

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 1372
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 119

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 259
بازدید دیروز: 597
بازدید ماه:2654
بازدید سال:17453
بازدید کل:1179776