عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » مسئولان از موازی کاری و پاسکاری در امور فرهنگی پرهیز کنند


مسئولان از موازی کاری و پاسکاری در امور فرهنگی پرهیز کنند

مسئولان از موازی کاری و پاسکاری در امور فرهنگی پرهیز کنند

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس از مسئولان و متولیان فرهنگی این شهرستان خواست از موازی کاری و یا پاسکاری در انجام امورات فرهنگی به شدت پرهیز نمایند. مهندس حمیدی درجلسه مشترک فرهنگ عمومی و ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان، گفت: مسوولان و متولیان فرهنگی و ورزشی باید درسایه تعامل و همکاری و یک برنامه مشخص، امورات محوله را بویژه در پرکردن اوقات فراغت نسل جوان و خانواده ها به پیش ببرند.
وی افزود: متاسفانه برخی موازی کاری ها یا پاسکاری مسوولان فرهنگی سبب شده تا در حصول نتیجه مطلوب درانجام فعالیت های فرهنگی و ورزشی ناموفق باشیم. مهندس حمیدی با تاکید برضرورت اجرای برنامه های شاد فرهنگی و هنری متناسب با ارزش های اسلامی درجامعه و این شهرستان، اضافه کرد: ممکن است در اجرای این برنامه ها، برخی لغزش ها و خطاها نیز بوجود آید که لازم است دستگاه های متولی به جای تعطیلی این قبیل برنامه ها، با کمک یکدیگر درصدد رفع آن برآیند. وی همچنین از رایزنی های لازم با شهرداری و شورای اسلامی این شهر جهت حصار کشی برخی مکان های ورزشی جهت استفاده بانوان خبر داد و تصریح کرد: نیمی از جمعیت جامعه را بانوان تشکیل می دهند اما این قشر از داشتن یک مکان مناسبت ورزشی محروم هستند.
معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس همچنین با اشاره به برخی آسیب های اجتماعی همچون موادمخدر و شبکه های غیر اخلاقی ماهواره ای و فضاهای مجازی، گفت: بهترین روش برای پیشگیری از پیامدهای مخرب این آسیب ها، آموزش به خانواده ها و جوانان و توجیه آنان است.
امام جمعه گنبدکاووس نیز دراین جلسه بااشاره به جنگ نرم دشمنان، گفت: هدف اصلی از این جنگ سست کردن مردم و جوانان ایران اسلامی نسبت به اعتقادات دینی است آنگونه که دشمنان چند قرن پیش این کار را در اندلس انجام دادند و موفق نیز شدند.
حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین سبحانی بابیان اینکه شبکه های ماهواره ای در صدد از بین بردن دین، عفاف و حجاب و ارزشهای اسلامی درجامعه هستند، افزود: متاسفانه امروز برخی اخباری که درخصوص پیامدهای مخرب شبکه های ماهواره ای به گوش می رسد انسان را دیوانه می کند که لازم اقدامات قانونی لازم در برخورد با این شبکه ها صورت گیرد.
دادستان عمومی و انقلاب گنبدکاووس نیز دراین جلسه با بیان اینکه بسیاری از جرائم ریشه درماهواره و اینترنت دارد، گفت: برای مقابله و پیشگیری از پیامدهای مخرب این وسائل مخرب باید مسوولان ارشد نظام راهکارهای لازم را اتخاذ و سپس درکل کشور اجرا شود.
علی یزدانی بابیان اینکه باید بجای مجازات استفاده از ماهواره، راه های جایگزین برای آن مشخص نمود، افزود: کیفیت بخشی به برنامه های صدا و سیما و فیلترینگ شبکه های و سایت های غیر اخلاقی ماهواره و فضای مجازی دو راهکاری است که می توان به راحتی انرا انجام داد.وی گفت: متاسفانه قبح ماهواره درجامعه از بین رفته است و طی یکسال گذشته حدود 5 هزار دستگاه و تجهیزات گیرنده امواج ماهواره ای در این شهرستان کشف و ضبط شده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس نیز دراین جلسه بااشاره به پیامدهای مخرب شبکه های ماهواره ای، گفت: متاسفانه هنوز بسیاری از خانواده ها با آسیب های مخرب و خانمانسور استفاده از ماهواره آشنا نیستند و آسیب های آن را نیز جدی نمی گیرند.
سرهنگ رمضانعلی بادلی با تاکید برضرورت آموزش و فرهنگ سازی در این خصوص، افزود: باید با عزم ملی و مدیریت جهادی اقدامات فرهنگی لازم انجام داد و خانواده ها را نسبت به آثار مخرب ماهواره آشنا نمود

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 1035
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 88

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 292
بازدید دیروز: 597
بازدید ماه:2687
بازدید سال:17486
بازدید کل:1179809