عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » ادارات کارمندان نمونه سال 93 را به فرمانداری اعلام کنند

فرمانداری ویژه شهرستان گنبد کاووس

ادارات کارمندان نمونه سال 93 را به فرمانداری اعلام کنند

ادارات کارمندان نمونه سال 93 را به فرمانداری اعلام کنند

وی به برنامه های هفته دولت نیز اشاره کرد و اظهار داشت: کمیته های چهارگانه فرهنگی، تیلیغات، ارزیابی و رسیدگی به شکایات و افتتاح طرح ها تشکیل و برنامه های این هفته را طراحی کرده اند.
مهندس حمیدی از مسوولان ادارات شهرستان نیز خواست که نسبت به معرفی یکی از کارمندان خود برای تعیین کارمند نمونه افدام کنند.
فرماندارویژه گنبدکاووس نیز همچنین اعتبارات تملک دارایی شهرستان را در سال جاری 270میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: مسوولان با برنامه ریزی اصولی نسبت به جذب این اعتبارات اقدام کنند. وی از تشکیل تیم هایی برای رصد پروژه های عمرانی شهرستان نیز خبرداد و گفت: مدیران دستگاه ها باید پروژه های خود را با دقت پیگیری کنند. حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین سبحانی نیز گفت: خطیب نماز جمعه با اطلاع رسانی از مسایل و مشکلات دنیای اسلام به نمازگزاران، آنها را از توطئه دشمنان نیز آگاه می کند.
وی با بیان اینکه دشمن اول مسلمین آمریکا و عوامل آن هستند، اظهار داشت: دشمنان تلاش دارند که با اختلاف افکنی بین شیعه و سنی به مقاصد خود برسند.
امام جمعه گنبدکاووش در ادامه گروهک داعش را سرسپرده استکبار و صهیونیسم خواند و گفت: این گروهک با اعمال زشت خود سعی دارد که اسلام را دینی خشن معرفی کند تا از استقبال ملت ها به سوی این دین رحمانی جلوگیری شود.
وی ادامه داد: دشمنان توان مقابله مستقیم با اسلام را نداشته و این گونه گروهک ها را علم می کنند تا از موج اسلام خواهی ملت ها جلوگیری کنند.
سبحانی در ادامه وجود رهبری فرزانه در راس کشور را نعمتی بزرگ برای ایران و همه مسلمین اعلام کرد و گفت: باید قدر این نعمت را با اطاعت از مقام معظم رهبری و حمایت از مسوولان پاس داشت.
حجت الاسلام سبحانی، وحدت اقشار مختلف مردم این خطه را نمونه خواند و گفت: برای ایجاد این وحدت علمای بزرگ شیعه و سنی تلاش کرده اند و هم اکنون نیز روحانیت این منطقه اجازه هیچ اختلاف افکنی به بیگانه را نمی دهد.
حاج آخوند عبدالباسط نوریزاد امام جمعه اهل سنت گنبد نیز ، برگزاری نماز جمعه را از دستورات دین و نبی مکرم اسلام(ص) خواند و گفت: این نمار خیرات و برکات زیادی دارد که نزدیک شدن قلوب مسلمین، صله ارحام و مطلع شدن از مشکلات مسلمین از عمده ترین آنها می باشد.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی در برگزاری با شکوه نماز جمعه بسیار تاثیر داشت و اهمیت آن را بیشتر نمایان ساخت.
آخوند نوریزاد ائمه جمعه را واسطه بین مردم و مسوولین اعلام کرد و ادامه داد: مسوولان شهرستان گنبدکاووس با حضور در نمازجمعه برادران اهل سنت و بیان مسایل مختلف ، بسیاری از مشکلات را حل می کنند.
امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس در ادامه به جنایت های گروهک داعش نیز اشاره کرد و گفت: اینها که مردم بیگناه را از دم تیغ می گذرانند کمترین بویی از اسلام نبرده اند، زیرا اسلام دین رحمت و اخوت است.
آخوند نوریزاد گفت: این گروهک با اقدامات زشت، چهره دین اسلام را مخدوش می کند و با تکفیر دیگر مسلمین، عقاید سطحی خود را نشان می دهد


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 1250
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 116

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 84
بازدید دیروز: 445
بازدید ماه:2924
بازدید سال:17723
بازدید کل:1180046