عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » حکم رسمی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان گنبد کاووس ابلاغ شد


حکم رسمی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان گنبد کاووس ابلاغ شد

حکم رسمی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان گنبد کاووس ابلاغ شد

طهماسبی معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان در جلسه شورای اداری شهرستان گنبد کاووس گفت: صدور حکم معاونت استانداری برای فرمانداری ویژه شهرستان گنبد کاووس موفقیت بزرگی برای استان گلستان است.
وی افزود: این حکم یک ارتقاء برای استان گلستان است و مدیران و مسئولان در صدور این حکم ارزشمند همراهی کردند.
وی تصریح کرد: شهرستان گنبد کاووس با پتانسیل های ارزشمند اقدام دارا بودن پیشینه تاریخی ارزشمند و ظرفیتهای گردشگری می تواند به رشد و توسعه خوبی در سطح کشور برسد.
وی با اشاره به گسترش گروههای تروریستی در کشورهای اسلامی افزود: گروه تروریستی داعش در عراق ، طالبان در افغانستان ،جیش در سوریه همه دست نشاندگان آمریکا وتوطئه آمریکایی صهیونیستی در تجزیه کشورهای اسلامی هستند.
وی خاطر نشان کرد: پشت همه این جریانات صهیونیستها قرار دارند وی حفظ وحدت را مهمترین حربه در مقابل توطئه های دشمنان بر شمرد و افزود: باید وحدت خود را در صفوف مسلمین جهان حفظ کنیم و قدر امنیت کشورمان را بدانیم.
مهندس حمیدی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس طی سخنانی گرفتن حکم فرماندار ویژه را آغاز راه دانست و از تلاش برای ایجاد چارت تشکیلاتی فرمانداری ویژه خبر داد.
دکتر عباسی نماینده مردم گنبد کاووس در مجلس شورای نیز با اشاره به اینکه انتظار مردم شهرستان گنبد کاووس به پایان رسید و فرماندری گنبد کاووس به فرمانداری ویژه ارتقاء یافت تصریح کرد: توان شهرستان بالاست و باید اعتبارات بیشتری در سطح ملی پیگیری شود.
حجت الاسلام والمسلمین سبحانی امام جمعه گنبد کاووس نیز با تبریک حلول ماه مبارک رمضان با خدا بودن را علت زنده بودن دانست و افزود: باید عمل شایسته در زمان خود به وقوع بپیوندد تا بهترین ثمر را داشته باشد.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 1339
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 77

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 107
بازدید دیروز: 597
بازدید ماه:2502
بازدید سال:17301
بازدید کل:1179624