عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » قانون باید فصل الخطاب همه امور جامعه باشد


قانون باید فصل الخطاب همه امور جامعه باشد

قانون باید فصل الخطاب همه امور جامعه باشد

فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس با تاکید بر ضرورت رعایت قانون در همه امور جامعه گفت: فصل الخطاب بودن قانون مانع بروز بسیاری از مشکلات در جامعه می شود.
مهندس حمیدی دردیدار با اعضای هیات مدیره و روسای اتحادیه های صنفی تحت پوشش اتاق اصناف این شهرستان، افزود: بسیاری از مشکلاتی که درجامعه ایجاد می شود بدلیل عدم رعایت و توجه به قانون است.
وی گفت: اگر توجه و عمل به قانون فصل الخطاب همه امور فردی و اجتماعی ما قرار گیرد نه تنها مشکلی درجامعه ایجاد نمی شود بلکه ارائه خدمات به مردم نیز بیشتر خواهد شد.
مهندس حمیدی با بیان اینکه همه بایستی یاد بگیرند کارها و خواسته هایشان درچارچوب قانون باشد، اضافه کرد: برای تحقق این مهم باید تلاش شود، قانونمداری به فرهنگ عمومی مردم تبدیل شود.
وی همچنین باقدردانی از تلاش های کسبه و بازاریان گنبدکاووس در برگزاری آیین های ملی و مذهبی دراین شهرستان، تصریح کرد: سیما و چهره هر شهر کسبه و بازاریان آن شهرند که با عملکرد خویش معرف فرهنگ مردم آن شهر بحساب می آیند.
فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به سیاست های دولت مبنی بر واگذاری امور به مردم، گفت: واگذاری امور به مردم باهدف استفاده از ظرفیت های مردمی در ارائه خدمات مطلوب به آنان، صورت می گیرد.
مهندس حمیدی از اعضای هیات مدیره اتاق اصناف گنبدکاووس و اتحادیه تحت پوشش آن خواست، ضمن آشنایی با قوانین عمومی و نیز قوانین حوزه فعالیت اصناف، این قوانین را به اعضای خود آموزش دهند و درصورت مشاهده تخلف با متخلفان برخورد نمایند.
رییس اتاق اصناف گنبدکاووس نیز دراین جلسه از فعالیت افزون بر 12 هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب و نیز 2 هزار و 500 واحد فاقد پروانه کسب دراین شهرستان خبر داد و گفت: این تعداد واحد صنفی درقالب 57 اتحادیه صنفی ساماندهی شدند.
عادل همت زاده با اشاره به اجرای طرح ملی صدور پروانه کسب الکترونیکی برای اصناف، افزود: در چند ماه گذشته که این طرح آغاز شده است تاکنون برای 500 واحد صنفی در این شهرستان پروانه الکترونیکی صادر شده است.
وی گفت: با توجه به تنوع قومی و مذهبی در این شهرستان، کسبه و بازاریان گنبدی با وحدت و صمیمیت حضوری فعال در مناسبت های ملی و مذهبی دارند.
دراین جلسه همچنین رییس مرکز بهداشت گنبدکاووس، نماینده شهرداری و مدیر توزیع نیروی برق این شهرستان نیز مطالبی درخصوص حوزه فعالیت خود و ارتباط با کسبه و بازاریان ارائه نمودند

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 1228
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 69

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 25
بازدید دیروز: 445
بازدید ماه:2865
بازدید سال:17664
بازدید کل:1179987