عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » مدیران شهرستان با کار مضاعف زمینه تحقق شعار سال را فراهم کنند


مدیران شهرستان با کار مضاعف زمینه تحقق شعار سال را فراهم کنند

مدیران شهرستان با کار مضاعف زمینه تحقق شعار سال را فراهم کنند

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس در دومین جلسه شورای اداری شهرستان با تاکید بر ضرورت تلاش برای تحقق شعار سال رهبری، تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان با کار و تلاش متراکم‌تر و مضاعف، بستر و زمینه‌ تحقق شعار را فراهم کنند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری ویژه گنبدکاووس، مهدی دهرویه به مدیران گنبدی ۱۰ روز فرصت داد تا برنامه‌های پیشنهادی خود برای تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم را به فرمانداری اعلام کنند.

وی به در پیش بودن مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گنبدکاووس اشاره کرد و افزود: همه دستگاه‌های اداری و اجرایی مکلف به همکاری با ستاد انتخابات برای برگزاری این مرحله هستند ضمن اینکه با مدیران متخلف که له یا علیه یکی از ۲ نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات در این حوزه انتخابیه صحبت کنند، بدون اغماض برخورد خواهد شد.

دهرویه همچنین با تاکید بر ضرورت حرکت مدیران گنبدی در راستای منویات رهبر معظم انقلاب، راهبردهای دولت سیزدهم و استاندار گلستان، اظهار کرد: پیگیری واگذاری مدیریت مجموعه سوارکاری گنبدکاووس به شهرستان که مصوبه سفر دوم رییس جمهوری به گلستان است، پیگیری جذب منابع اعتباری در سطح ملی و استانی و نیز توزیع عادلانه آن در بخش‌های مختلف، پیگیری تفکیک بخش مرکزی این شهرستان به ۲ بخش جداگانه و جبران عقب‌ماندگی بانک ها در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی تبصره ۱۸ از مهمترین دستور کارهای امسال ادارات و نهادهای گنبدکاووس است.

وی، تکریم ارباب رجوع در ادارات و نهادها، برخورد جدی با ساخت و سازهای غیرمجاز در حاشیه شهرها و روستاهای اقماری گنبدکاووس، شناسایی اراضی مورد نیاز نهضت ملی مسکن و مولدسازی املاک دولتی، بروز رسانی تجهیزات ادارات و نهادها در شرایط بحرانی و مبارزه با فساد و رانت‌خواری را از دیگر برنامه‌های ادارات و نهادهای این شهرستان در سال جاری برشمرد و بر تحقق آن تاکید کرد.

مدیران شهرستان با کار مضاعف زمینه تحقق شعار سال را فراهم کنند

بخش تعاون و روستاهای گلستان بستر تحقق شعار سال را دارند

دستیار استاندار گلستان در امور مردمی‌سازی دولت با اشاره به نامگذاری امسال به‌عنوان جهش تولید با مشارکت مردم توسط رهبر معظم انقلاب، گفت: بخش تعاونی و روستاهای این استان شمالی ظرفیت بالایی برای تحقق شعار سال دارند که باید مدیران دستگاه‌های اداری و اجرایی، بسترهای لازم در این خصوص را فراهم و تسهیل‌گری کنند.

سیدحسین علوی روز شنبه در جلسه شورای اداری گنبدکاووس افزود: ایجاد، توسعه و تقویت تعاونی‌ها در مناطق روستایی گلستان متناسب با ظرفیت هر روستا، اهتمام به شرکت‌های دانش‌بنیان و نیز استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی می‌تواند زمینه‌ساز مشارکت بیشتر مردم در جهش تولید باشد.

وی با بیان اینکه در حکمرانی نوین مردمی، مردم می‌توانند در همه بخش‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مشارکت داشته باشند، اضافه کرد: برای فراهم کردن مشارکت مردم در هر یک از این بخش‌ها، دستگاه‌های اداری و اجرایی گلستان باید در راستای راهبردهای دولت انقلابی و مردمی آیت‌الله رییسی، شرایط را فراهم و تسهیل‌گری کنند.

علوی ادامه داد: در نظام جمهوری اسلامی بسیاری از امور با مشارکت مردم پیش می‌رود و فلسفه راه‌اندازی نهادهای انقلابی و مردمی از جمله «بسیج، نهضت سوادآموزی و جهاد سازندگی» از سوی امام راحل (ره)، استفاده از ظرفیت‌های مردمی در پیشبرد امور بوده است.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 31
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4175

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 825
بازدید دیروز: 483
بازدید ماه:15233
بازدید سال:30032
بازدید کل:1192355