عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » فرماندار گنبدکاووس: سخنان رهبری و رییس جمهور بهترین راهبرد برای تحقق شعار سال است

معاون استاندار و فرماندارویژه

فرماندار گنبدکاووس: سخنان رهبری و رییس جمهور بهترین راهبرد برای تحقق شعار سال است

فرماندار گنبدکاووس: سخنان رهبری و رییس جمهور بهترین راهبرد برای تحقق شعار سال است

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی امسال و سخنان امروز آیت الله رییسی در گردهمایی سراسری مدیران دستگاههای اجرایی سراسر کشور تصریح کرد: سخنان مقام معظم رهبری و رییس جمهور مردمی بهترین راهبرد برای تحقق شعار «مهار تورم و رشد تولید» است که مدیران باید اهتمام ویژه‌ای نسبت تحقق آن داشته باشند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی فرمانداری ویژه ، مهدی دهرویه در نخستین جلسه شورای اداری گنبدکاووس در سال ۱۴۰۲ گفت: هر یک از مدیران شهرستان باید برای تحقق شعار سال و راهبردهای مطرح شده از سوی رهبر معظم انقلاب، رییس جمهور و استاندار گلستان متناسب با ظرفیت‌های موجود، برنامه عملیاتی و افق یکساله تدوین کنند و در جلسه بعدی شورای اداری به صورت کتبی ارائه کنند.
وی افزود: گنبدکاووس ظرفیت‌های زیادی در بخش‌های گوناگون دارد که می‌توان با استفاده صحیح از آنها در راستای تحقق شعار امسال بویژه حوزه رشد تولید گام برداشت.
دهرویه اضافه کرد: بخشی از زیرساخت‌های ایجاد مرکز لجستیک ریلی اینجه‌برون که در سفر ۱۳ اسفند سال ۱۴۰۰ رییس جمهور به گلستان عملیات اجرایی آن آغاز شد، از سوی استاندار به گنبدکاووس محول شده که باید اقدامات لازم در این خصوص انجام شود.
دبیر اجرایی سند چشم‌انداز قرآنی گلستان در گنبدکاووس هم در این جلسه با اشاره به تدوین و ابلاغ این سند فرهنگی گفت: در راستای این سند چشم‌انداز قرار است طی هفت سال ۱۵ هزار محفل انس با قرآن کریم در سطح استان برگزار شود که سه هزار برنامه آن سهم این شهرستان مرزی است.
مهدی درویشی با بیان اینکه برنامه‌های قرآنی پیش‌بینی شده در این سند با رویکرد محتوایی و تفسیری و برای ۱۰ درصد جمعیت شهرستان گنبدکاووس برگزار خواهد شد، افزود: جلوگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی از اهداف اجرای سند چشم‌انداز قرآنی گلستان است.
وی اضافه کرد: نخستین همایش سند چشم‌انداز قرآنی گلستان هم روز ۱۶ فروردین امسال در آستان مقدس امامزاده یحیی بن زید (ع) گنبدکاووس با حضور استاندار و مدیران دستگاه‌های فرهنگی برگزار می‌شود.

فرماندار گنبدکاووس: سخنان رهبری و رییس جمهور بهترین راهبرد برای تحقق شعار سال است

فرماندار گنبدکاووس: سخنان رهبری و رییس جمهور بهترین راهبرد برای تحقق شعار سال است


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 99
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3627

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 817
بازدید دیروز: 483
بازدید ماه:15225
بازدید سال:30024
بازدید کل:1192347