عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » اغلب متکدیان و معتادان متجاهر در گنبدکاووس غیربومی هستند

معاون استاندار و فرماندارویژه

اغلب متکدیان و معتادان متجاهر در گنبدکاووس غیربومی هستند

اغلب متکدیان و معتادان متجاهر در گنبدکاووس غیربومی هستند

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: بیشتر متکدیان و معتادان متجاهر از شهرها و استان‌های مجاور به گنبدکاووس می‌آیند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری ویژه گنبدکاووس مهدی دهرویه در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت و خانواده گنبدکاووس افزود: با وجود اینکه تعداد زیادی متکدی در گنبدکاووس شناسایی و ساماندهی شدند اما باز هم وجود متکدیان و معتادان متجاهر چهره دومین شهر بزرگ استان گلستان را آلوده کرده‌ است.
وی افزود: همه دستگاه‌های متولی و اجرایی باید با جدیت در حوزه پیشگیری و مقابله با آسیب‌های اجتماعی وظایف قانونی خود را انجام دهند.
دهرویه با اشاره به ضرورت فعال شدن دبیرخانه برلزوم تهیه آمار تفکیکی از متکدیان ساماندهی شده از سوی بهزیستی تاکید کرد و بیان داشت: باید بر فعالیت تشکل‌های مردم نهاد و مراکز نگهداری متکدیان زیر نظر بهزیستی جهت اثربخشی اقدامات و هزینه کرد اعتبار و سرانه‌های دریافتی، نظارت شود.
سرپرست واحد اورژانس اجتماعی بهزیستی گنبدکاووس از شناسایی و ساماندهی ۱۴۰ متکدی در این شهر از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و گفت: از این تعداد ۸۲ نفر زن و بقیه مرد بودند.
وی بابیان اینکه ۹۰ درصد متکدیان دستگیر شده معتاد بودند، بیان داشت: اورژانس اجتماعی بهزیستی گنبدکاووس از ابتدای امسال تاکنون به ۶۸ خانم آسیب دیده از آسیب‌های اجتماعی را ساماندهی کرده است و به مرکز ماده ۱۶ بانوان معرفی کرده است.
مدیر شبکه بهداشت و درمان و معاون شهردار گنبدکاووس هم گزارشی از فعالیت‌های مرتبط با متکدیان ارائه دادند، برلزوم همکاری بیشتر دستگاه‌های متولی در این حوزه تاکید شد.

اغلب متکدیان و معتادان متجاهر در گنبدکاووس غیربومی هستند

اغلب متکدیان و معتادان متجاهر در گنبدکاووس غیربومی هستند


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 47
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4088

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 560
بازدید دیروز: 664
بازدید ماه:7685
بازدید سال:22484
بازدید کل:1184807