عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » تکدیگری جرم است و متکدیان باید ساماندهی شوند

معاون استاندار و فرماندارویژه

تکدیگری جرم است و متکدیان باید ساماندهی شوند

تکدیگری جرم است و متکدیان باید ساماندهی شوند

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: آسیب‌های اجتماعی، معضلی اساسی است و باید نگاه دغدغه‌مند و هم افزا برای حل آن‌ها داشته باشیم و با توجه به برخی خلاهای قانونی، قوانین و دستورالعمل‌ها در بعضی بخش‌ها باید بومی سازی شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری ویژه گنبدکاووس مهدی دهرویه در جلسه کارگروه اجتماعی فرهنگی خانواده و سلامت شهرستان گنبدکاووس بر لزوم ارائه آمار تفکیک شده از متکدیان و کودکان کار توسط بهزیستی تاکید کرد و افزود: متولی اصلی ساماندهی متکدیان بهزیستی است.
وی بر لزوم بازگشت مرکز حربن ریاحی به بهزیستی تاکید کرد و با اشاره به افتتاح مرکز ماده ۱۶ زنان از راه‌اندازی مرکز ماده ۱۶ مردان ویژه معتادان متجاهر در آینده ای نزدیک خبر داد و با تبین اقدامات انجام شده در شهرستان در دولت سیزدهم خواستار اهتمام مسئولان برای اجرای مصوبات این کارگروه و تلاش برای کاهش آسیبهای اجتماعی شد تا آسیبها به تنش اجتماعی تبدیل نشود.
وی از توطئه دشمن برای از بین بردن امید درمردم با تولید محتواهای نامناسب برای به خطر انداختن بنیان خانواده خبر داد و گفت: باتوجه سالگرد اغتشاشات امسال سال انتخابات است و هدف ما تامین امنیت انتخابات است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس گفت: سال گذشته ۱۴ هزار و ۷۳۵ آسیب دیده سوانح و حوادث به بیمارستان‌ها منتقل شدند که از این تعداد یکهزار و ۳۶۹ نفر کودک بودند و مهمترین سانحه در کودکان سقوط از ارتفاع ثبت شده است.
فرهاد بدیعی اظهارکرد: با توجه به قانون جوانی جمعیت و تاکید رهبر معظم انقلاب بر افزایش جمعیت، بخشی از این قانون، مراقبت کودکان و جمعیت نسل جدید در برابر سوانح و حوادث است
وی گفت: از سال ۱۳۹۹ تاکنون، دومین علت مرگ و میر کودکان در این شهرستان، سوانح و حوادث شامل تصادفات، غرق شدگی و سقوط بوده است.
عباس یادگاری، جانشین پلیس فتا گنبدکاووس نیز گفت: در نیمه نخست امسال، کلاهبرداری اینترنتی ۳۴ درصد، برداشت غیرقانونی اینترنتی ۲۲ درصد، هتک حیثیت ۲۸ درصد و سایر جرایم ۱۶ درصد جرایم فضای مجازی را در بر می‌گیرد.
محمود پیری، رئیس اداره بهزیستی گنبدکاووس هم گفت: در ۵ مرحله جمع آوری متکدیان، کارتن خواب‌ها و معتادان متجاهر، امسال ۹۷ نفر ساماندهی شده‌اند.

تکدیگری جرم است و متکدیان باید ساماندهی شوند

تکدیگری جرم است و متکدیان باید ساماندهی شوند


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 95
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3906

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 257
بازدید دیروز: 867
بازدید ماه:15532
بازدید سال:30331
بازدید کل:1192654