عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » فرماندارویژه : کاهش آسیب‌های اجتماعی در گنبد به عزم جدی مدیران نیاز دارد

معاون استاندار و فرماندارویژه

فرماندارویژه : کاهش آسیب‌های اجتماعی در گنبد به عزم جدی مدیران نیاز دارد

فرماندارویژه : کاهش آسیب‌های اجتماعی در گنبد به عزم جدی مدیران نیاز دارد

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با نامناسب دانستن وضعیت آسیب‌های اجتماعی دراین شهرستان مرزی، برلزوم عزم و اهتمام مدیران دستگاه‌های اجرایی و هم افزایی و تعامل برای انجام اقدمات پیشگیرانه برای کاهش آسیب‌ها تاکید کرد.
مهدی دهرویه درجلسه ساماندهی متکدیان و معتادان متجاهر گنبدکاووس با گلایه از تاخیر حدود سه ساله برگزاری جلسات کمیته ساماندهی متکدیان و معتادان متجاهر گنبدکاووس افزود: اگرچه بخشی از این تاخیر به خاطر شیوع کرونا بود اما حوزه آسیب‌های اجتماعی و انجام اقدامات پیشگیرانه و مقابله‌ای با آن نباید توسط متولیان مورد غفلت واقع شود.
وی اضافه کرد: انجام اقدامات پیشگیرانه و مقابله با آسیب‌های اجتماعی از جمله جمع آوری و ساماندهی متکدیان و معتادان متجاهر، مطالبه مردم از مدیران دولت است که باید به آن پاسخ داده شود.
رییس اداره بهزیستی گنبدکاووس نیز در این جلسه گفت: این اداره در چارچوب شرح وظایف و امکانات موجود، اقدامات لازم را درحوزه آسیب‌های اجتماعی به خصوص جمع آوری و ساماندهی متکدیان انجام می‌دهد و برای موفقیت بیشتر نیاز به همراهی و همکاری سایر ادارات و نهادها دارد.
مسلم نوروزی افزود: درحوزه ساماندهی معتادان متجاهر به سبب کمبود ظرفیت ۹۰ نفری مراکز ترک اعتیاد، پایین بودن سهمیه ماده ۱۶ و افزایش هزینه‌های نگهداری به دلیل تورم و افزایش قیمت‌ها، نتیجه اقدامات انجام شده رضایت بخش نیست.
وی اضافه کرد: بسیاری از متکدیان گنبدکاووس از اهالی این شهرستان نیستند و باتوجه به جرم بودن تکدی گری باید دستگاه قضایی برخورد شدیدتری با این افراد داشته باشد.
نوروزی همچنین از راه‌اندازی مرکز غیردولتی نگهداری کودکان کار و خیابانی در گنبدکاووس زیرنظر بهزیستی در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: بررسی ها نشان می دهد این شهرستان ۸۰ کودک کار و خیابانی دارد که بهزیستی نیمی از آنها را ساماندهی کرده است.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 142
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3317

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 102
بازدید دیروز: 227
بازدید ماه:102
بازدید سال:14901
بازدید کل:1177224