عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » گنبدکاووس در انعقاد قرارداد مسکن روستایی حائز رتبه اول استان است

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه

گنبدکاووس در انعقاد قرارداد مسکن روستایی حائز رتبه اول استان است

گنبدکاووس در انعقاد قرارداد مسکن روستایی حائز رتبه اول استان است

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه گنبدکاووس نیز گفت:طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، شامل خانوارهای دارای سه فرزند است که سومین فرزند آنان در بازه زمانی اول آبان ۱۴۰۰ به بعد، متولد شده باشد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی فرمانداری ویژه ، حمید گوگلانی افزود: براساس قانون حمایت از خانواده جمعیت و جوانی، ،یک قطعه زمین بصورت مشترک به پدر و مادر فرزندان اهدا می شود حتی افرادی که در گذشته از امکانات عمومی دولت استفاده کرده باشند.
معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن گلستان گفت: تمامی واحدهای مسکن روستایی استان گلستان تا سال ۱۴۱۰ مقاوم سازی می‌شوند.
 داوود خسروی در جلسه شورای مسکن شهرستان اظهار کرد: تعهد سال دوم طرح نهضت ملی مسکن روستایی در گلستان مانند سال اول هفت هزار واحد بوده که با پیگیری های انجام شده این تعداد به ۹ هزار واحد افزایش پیدا کرد.
وی تصریح کرد: تعداد ۹۵ درصد از پرونده های تشکیل شده در این رابطه به بانک ها ارسال شده و از این تعداد چهار هزار واحد مسکن روستایی با بانک ها انعقاد قرارداد نموده اند.
وی خاطرنشان کرد: سهم گنبدکاووس از این تعهد، یکهزارو ۴۰۰ واحد بوده که پرونده همه آنها به بانک ها ارسال شده است و از این تعداد ۵۰ درصد آنها انعقاد قرارداد شد که بالاترین آمار انعقاد قرارداد در سطح استان مربوط به گنبدکاووس است.
معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن گلستان ابراز داشت: گنبدکاووس با ۱۷۰روستا بیشترین روستاها به ویژه در نوار شمالی استان دارد و میانگین مقاوم سازی مسکن روستایی در گنبدکاووس کمتر از میانگین استانی است. گنبدکاووس با توجه به آمار سال ۹۵ تعداد ۴۷ هزار واحد مسکن روستایی بوده که حدود ۴۷ درصد آنها نیاز به مقاوم سازی دارد. تمامی واحدهای مسکن روستایی استان گلستان تا سال ۱۴۱۰ مقاوم سازی می شود.
وی با اشاره به اینکه ۵۳ درصد از واحدهای مسکن روستایی مقاوم سازی شدند بیان کرد: میانگین مقاوم سازی واحدهای مسکن روستایی در کشور ۵۰ درصد بوده که این میانگین در استان ۵۳ درصد و بیشتر از کشور است.
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان گنبدکاووس گفت: بیش از ۱۲ هزار نفر گنبدی در سامانه طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند که از این تعداد بیش از هشت هزار نفر واجد شرایط هستند.
قاسم شادکام اظهار کرد: جلسات متعددی برای واگذاری اراضی مازاد دستگاه های اجرایی به طرح نهضت ملی مسکن برگزار شد که تنها چند دستگاه اجرایی به قانون ماده چهار طرح نهضت ملی مسکن عمل کرده و مابقی اراضی تملک شده با بازدیدهای میدانی شناسایی و تملک شده است.
وی تصریح کرد: بیش از ۱۰۰ هکتار از اراضی مازاد در شهرستان گنبدکاووس شناسایی و به نام سازمان ملی مسکن تملک شده است. اراضی مناسب دیگری نیز شناسایی شده که در حال طی کردن پروسه اداری برای تملک است.

گنبدکاووس در انعقاد قرارداد مسکن روستایی حائز رتبه اول استان است

گنبدکاووس در انعقاد قرارداد مسکن روستایی حائز رتبه اول استان است


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 240
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3615

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 12
بازدید دیروز: 867
بازدید ماه:15287
بازدید سال:30086
بازدید کل:1192409