عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » ابعاد شخصیتی سردار سلیمانی بهترین الگو برای خدمت به مردم است


ابعاد شخصیتی سردار سلیمانی بهترین الگو برای خدمت به مردم است

ابعاد شخصیتی سردار سلیمانی بهترین الگو برای خدمت به مردم است

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان با برشمردن برخی ویژگی‌های شخصیتی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از جمله «اخلاص و تعهد» گفت: این ۲ ویژگی سردار دل‌ها می‌تواند الگوی خوبی برای همه مدیران جهت خدمت بهتر به مردم و رفع گره مشکلات کشور باشد.
حجت‌الاسلام عبدالعلی ایمانی روز سه‌شنبه در مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و تکریم مقام شامخ مادران و همسران شهدا در گنبدکاووس، با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان انقلاب اسلامی بالاخص سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهارداشت: این شهیدان والامقام با نثار خون خود که در راه اسلام و انقلاب و دفاع از ارزش‌های آن بوده، مسوولیت سنگینی بر دوش ما قرار داده‌اند.
وی با تاکید برضرورت ادامه راه شهیدان از سوی همه آحاد جامعه به ویژه مسوولان، افزود: مسوولیتی که شهیدان بر دوش ما گذاشتند همان حرکت کردن در مسیر اسلام و دفاع از ارزش‌های آن و نیز خدمت صادقانه به مردم و گره گشایی از مشکلات آنان است که در نهایت رضایت باریتعالی را به همراه خواهد داشت.
حجت‌الاسلام ایمانی اضافه کرد: امروز برخی مشکلات در کشور وجود دارد که زندگی را برای مردم سخت کرده بنابراین وظیفه همه مسوولان است که در راستای مسوولیتی که شهیدان بر دوش ما گذاشتند و نیز وظایف قانونی که دارند، شبانه‌روز برای رفع مشکلات مردم کار کنند.
به گفته وی، مسوولانی که به هر طریق در انجام وظایف کوتاهی کنند باید پاسخگوی شهیدان و خداوند متعال باشند.
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان همچنین با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب درخصوص ۲ ویژگی «صدق و اخلاص» سردار سلیمانی که تشکیل‌دهنده مکتب او است، گفت: سردار دل‌ها در طول عمر و دوران خدمتی خود این ۲ ویژگی را داشت و در انجام همه اعمال عبادی، اجتماعی، سیاسی و نظامی خود آنها را رعایت می‌کرد.
حجت الاسلام ایمانی، سردار سلیمانی را مظهر و تبلور ایمان و عمل صالح دانست و افزود: همین ۲ ویژگی سردار و سایر خصوصیات او سبب شد تا به این درجه از مقام و مرتبت برسد و محبوب قلب همه مردم ایران و شمار زیادی از مردمان کشورهای منطقه و جهان شود.
وی، آشنایی با فنون نظامی منحصربه‌فرد را از دیگر ویژگی‌های سردار حاج قاسم سلیمانی ذکر کرد و بیان داشت: این ویژگی سردار که در بیشتر سرداران سپاه وجود داشت نه در دانشکده‌های افسری بلکه از دل دوران دفاع مقدس به دست آمد و اجرای این فنون نظامی بویژه در مبارزه با گروهک تکفیری داعش و جنگ ۳۳ روزه حزب الله با رژیم صهیونیستی، بسیاری از افسران ارشد و ژنرال‌های بزرگ نظامی جهان را شگفت‌زده کرده بود.
حجت الاسلام ایمانی تصریح کرد: سردار سلیمانی با نبوغ بالای نظامی خود و در مبارزه با داعش و خنثی کردن اهداف شوم استکبار جهانی بالاخص آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه خاورمیانه، خوش درخشید و پیروزی را نصیب امت اسلامی کرد.
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان ادامه داد: اگر شجاعت و دفاع سردار سلیمانی و همرزمانش در مقابله با گروهگ داعش که دست پرورده استکبار جهانی بود، پیروز نمی‌شد چه بسا امروز در ایران باید با این گروهگ جنایتکار می‌جنگدیم.
وی افزود: هدف استکبار جهانی از انجام اقدامات خصمانه علیه ملت ایران طی ۴۴ سال گذشته و نیز تشکیل گروهک داعش به خاطر آسیب زدن به اسلام ناب محمدی (ص) است که امام راحل برای مردم ما به ارمغان آوردند.
حجت الاسلام ایمانی اضافه کرد: استکبار جهانی می‌خواهد این اسلام را از ما بگیرد و مسیر انقلاب را منحرف کند تا بتواند به راحتی به غارت ثروت‌های مردم ایران و کشورهای منطقه خاورمیانه بپردازد اما سردار سلیمانی مانع تحقق این اهداف شوم آنها شد.
وی تصریح کرد: امروز همه وظیفه داریم راه و مسیر حرکتی شهیدان والامقام را ادامه دهیم و از اسلام و انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن در مقابل توطئه‌های دشمنان صیانت کنیم.
در این مراسم که باحضور جمع زیادی از مردم و مسوولان شیعه و اهل سنت گنبدکاووس در مسجد قائمیه این شهر برگزار و با اجرای برخی برنامه‌های فرهنگی، قرائت قران و مداحی همراه بود، از برخی مادران و همسران شهدای این شهرستان مرزی تجلیل شد

ابعاد شخصیتی سردار سلیمانی بهترین الگو برای خدمت به مردم است

ابعاد شخصیتی سردار سلیمانی بهترین الگو برای خدمت به مردم است


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 102
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3538

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 467
بازدید دیروز: 1610
بازدید ماه:12597
بازدید سال:27396
بازدید کل:1189719