عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » شهادت سردار سلیمانی اثبات کرد انقلاب اسلامی در حال رشد است


شهادت سردار سلیمانی اثبات کرد انقلاب اسلامی در حال رشد است

شهادت سردار سلیمانی اثبات کرد انقلاب اسلامی در حال رشد است

فرمانده سپاه نینوای گلستان با اشاره به تلاش دشمنان برای از بین بردن اقتدار انقلاب اسلامی، گفت: شهادت سردار سلیمانی به دنیا اثبات کرد که انقلاب اسلامی زنده و پابرجا و در حال رشد است.
سردار علی ملک‌شاهکویی روز سه‌شنبه در مراسم توزیع ۱۰ هزار بسته‌ معیشتی توسط خیر گنبدی که در مسجد امام حسن (ع) محله سیدآباد گنبدکاووس برگزار شد، اظهارداشت: آمریکا هزینه‌های بسیاری کرد تا به دنیا نشان دهد که انقلاب اسلامی از بین رفته و مردم دیگر آن را دوست ندارند و از انقلاب خود پشیمان هستند اما شهادت سردار سلیمانی تمام این تلاش‌ها را بی اثر کرد.
وی افزود: جمهوری اسلامی باید هزاران هزار ساعت خرج می‌کرد تا به همه جهان بگوید که انقلاب اسلامی زنده است اما سردار سلیمانی با شهادت خود تمام دنیا را متوجه زنده و پابرجا بودن این انقلاب کرد.
فرمانده سپاه نینوای گلستان ادامه داد: خداوند تفکر و اندیشه شهید سلیمانی را به واسطه زحمات، ایمان، رشادت و جهادش در سراسر این گیتی تکثیر کرد و هیچ قدرتی  نمی‌تواند جلوی این رشد را بگیرد.
سردار ملک‌شاهکویی اظهارداشت: انقلاب اسلامی با خون شهید سلیمانی و حضور میلیونی انسان‌ها به همه دنیا فهماند که ایران گام دوم انقلاب را دارد شروع می‌کند و تلاش‌های دشمنان نقش برآب است.
وی گفت: اقدام خداپسندانه شهرکی خیر گنبدی در توزیع بسته‌های معیشتی و شادی دل نیازمندان نشانه تکثیر تفکر و اندیشه شهید سلیمانی در خدمت به مردم است.
امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس در این مراسم با قدردانی از اقدامات خیرخواهانه شهرکی، از مومنان خواست در حد توان با انجام کارهای خیر و خداپسندانه، عزت و سربلندی را از آن خود کنند.
آخوند عبدالباسط نوری زاد با گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی، گفت: کار برای خدا و کمک به مظلومان باعث شد تا سردار سلیمانی محبوب قلب‌ها شود.
وی اظهارداشت: سردار سلیمانی به خاطر داشتن نگاه مردمی و حمایت از مظلومان یک شخصیت شناخته شده در جهان اسلام بود لذا دشمنان این مساله را تاب نیاوردند و وی را به شهادت رساندند.
امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس گفت: سردار سلیمانی برای همه در انجام کارهای خیر و کسب رضایت خداوند یک الگو و اسوه است و یادش همواره در دل‌ها زنده خواهد ماند.
 محمد شهرکی نیکوکار گنبدکاووس به‌مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ایام فاطمیه ۱۰ هزار بسته معیشتی هر کدام به ارزش تقریبی پنج میلیون ریال تهیه و امروز سه‌شنبه در مراسمی باحضور فرمانده سپاه گلستان و برخی مدیران استانی و شهرستانی میان نیازمندان توزیع کرد


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 180
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3093

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 307
بازدید دیروز: 495
بازدید ماه:12932
بازدید سال:27731
بازدید کل:1190054