عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » سردار سلیمانی کابوس دشمنان اسلام بود


سردار سلیمانی کابوس دشمنان اسلام بود

سردار سلیمانی کابوس دشمنان اسلام بود

جانشین سابق فرمانده سپاه نینوا استان گلستان بابیان علت به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی توسط آمریکا، تصریح کرد که این سردار اسلام و سپاه قدس تحت امر او سال‌ها به کابوس دشمنان برای اجرای نقشه‌ شوم خاورمیانه جدید در منطقه، تبدیل شده بودند.
سرهنگ پاسدار حسین کریمی اول در مراسم عزاداری به مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی در مسجد قائمیه گنبدکاووس، اظهار داشت که آمریکا از خیلی وقت قبل به دنبال انتقام و ترور سردار سلیمانی بود و فکر می‌کرد که با حذف این سردار و فرمانده حشدالشعبی، راه مقاومت متوقف می‌شود.
وی تاکید کرد که شهادت این دو سردار (سلیمانی و ابومهدی المهندس) نه تنها خللی در مسیر مقاومت ایجاد نمی‌کند بلکه اراده جبهه مقاومت را در پیمودن مسیر شهیدان مستحکم‌تر از قبل می‌کند و پاسخی کوبنده به دشمنان خواهند داد.
سرهنگ کریمی اول همچنین با تسلیت شهادت سردار سلیمانی اضافه کرد که شهادت این سردار رشید اسلام که اقدامی احمقانه و نیز تصمیمی از روی سردرگمی آمریکا بود، نه تنها ملت ایران بلکه امت اسلام در سراسر جهان را عزادار کرد.
وی تصریح کرد: امروز دشمنان حاج قاسم سلیمانی هم نه به خاطر شهادتش بلکه به خاطر اعتقادی که به مردانگی‌، آزادگی و صادق بودنش داشته و دارند، درحال گریستن هستند.
جانشین سابق فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: شهادت سردار سلیمانی سبب یکپارچگی و انسجام ملی ایرانیان شد و از دیروز که خبر شهادتش انتشار یافت تا الان، خون او حیاتی دوباره به همه جریان‌های سیاسی داخل کشور برای دفاع از انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن داد.
سرهنگ کریمی اول به پیام رهبری انقلاب پس از شهادت سردار سلیمانی هم اشاره کرد و افزود: آنگونه که رهبری انقلاب فرمودند، این سردار سپاه اسلام محور جبهه مقاومت بین‌المللی بود و اکنون همه آزادگان جهان خونخواه حاج قاسم سلیمانی هستند و بدون تردید پاسخی کوبنده به این جنایت دشمنان خواهند داد.
در این مراسم که معاون استاندارو فرماندار ویژه، امام جمعه و برخی از مسوولان گنبدکاووس به همراه جمع زیادی از مردم این شهرستان حضور داشتند، چند تن از مداحان اهل بیت عضمت و طهارت (ع) به مداحی و قرائت قرآن پرداختند.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 404
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2556

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 288
بازدید دیروز: 597
بازدید ماه:2683
بازدید سال:17482
بازدید کل:1179805