عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » بسیج در همه عرصه‌ها خادم نظام و مردم است

معاون استاندار و فرماندارویژه

بسیج در همه عرصه‌ها خادم نظام و مردم است

بسیج در همه عرصه‌ها خادم نظام و مردم است

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با تبریک هفته بسیج ( ۲۹ آبان تا ۵ آذر) و گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان انقلاب اسلامی بویژه شهیدای بسیجی گفت: این نهاد مردمی و انقلابی از آغاز شکل‌گیری تاکنون در همه عرصه‌ها خادم نظام و مردم بوده است.
مهدی دهرویه روز یکشنبه در مراسم عطرافشانی گلزار شهدای امامزاده یحیی بن زید(ع) گنبدکاووس که به مناسبت آغاز هفته بسیج برگزار شد، گفت: کارنامه بسیج در همه عرصه‌هایی که حضور داشته از جمله دوران دفاع مقدس، خدمت رسانی به مردم در بلایای طبیعی، حوادث و بحران‌ها و دفاع از انقلاب در برابر فتنه‌ها، درخشان بود.
وی افزود: نیروهای بسیجی همیشه جان برکف و در کنار سایر نیروهای نظامی و انتظامی، آماده دفاع از عزّت و استقلال کشور و ارزش‌های آن در برابر دشمنان هستند و این موضوع را در حوادث و اغتشاشات اخیر در برخی شهرهای ایران اسلامی با نثار خون خود ثابت کردند.
دهرویه با تاکید برضرورت بسیجی ماندن و ترویج تفکر بسیجی درجامعه اضافه کرد: در شرایطی که دشمن بر خلاف دوران جنگ سخت، با جنگ ترکیبی و فتنه انگیزی به میدان آمده و تشخیص حق از باطل را برای مردم بویژه نسل جوان سخت کرده است، همه باید پایبند به نظام و استقلال کشور باشیم.
فرماندار ویژه گنبدکاووس بابیان اینکه دشمنان تلاش دارند با فتنه انگیزی و حمایت از اغتشاگران، نظام اسلامی ما را به چالش بکشند، ادامه داد: پیروی همه اقشار جامعه از منویات رهبر معظم انقلاب و حساس بودن نسبت به توطئه دشمنان برای خنثی کردن آن، ضروری است.
وی بیان داشت: همه باید با شهیدان عهد و پیمان دوباره ببندیم که با بصیرت دینی و سیاسی و پیروی از راه این عزیزان والامقام، همواره از ارزش‌های انقلاب اسلامی در مقابل توطئه‌های دشمنان صیانت خواهیم کرد.
دهرویه همچنین از حضور نیروهای بسیجی در کنار سایر نیروهای امنیتی و انتظامی برای دفاع از عّزت و استقلال کشور در مقابله با فتنه‌گران و آشوبگران قدردانی کرد و گفت: حضور در کف میدان بسیج، عرصه را برای فتنه گران و اغشاشگران تنگ کرده و بزودی بساط آن جمع خواهد شد.
در این مراسم که جمعی از نیروهای نظامی و انتظامی به همراه فرمانده و پرسنل ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس و تعدادی از مدیران دستگاه‌های اداری و اجرایی این شهرستان حضور داشتند، شرکت کنندگان ضمن قرائت فاتحه، گلزار شهدا را عطرافشانی کردند


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 118
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3483

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 57
بازدید دیروز: 706
بازدید ماه:7888
بازدید سال:22687
بازدید کل:1185010