عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » فرماندار گنبدکاووس: کارنامه بسیج در همه بخش‌ها درخشان است

معاون استاندار و فرماندارویژه

فرماندار گنبدکاووس: کارنامه بسیج در همه بخش‌ها درخشان است

فرماندار گنبدکاووس: کارنامه بسیج در همه بخش‌ها درخشان است

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با قدردانی از خدمات گسترده بسیج در حوزه‌های مختلف و موفقیت‌های به‌دست آمده توسط این نهاد در ۴۲ سال گذشته گفت که کارنامه این شجره طیبه در همه بخش‌ها درخشان است و محدود کردن بسیج به یک نیروی نظامی بی‌انصافی است.
مهندس عبدالقدیر کریمی روز سه‌شنبه در مراسم نواختن زنگ ایثار و شهادت به‌مناسبت بزرگداشت هفته بسیج (۲۹ آبان تا پنج آذر) در دبستان دخترانه شاهد گنبدکاووس یادآور شد: بسیج از زمان شکل‌گیری تاکنون در عرصه‌های مختلف از جمله "صیانت از انقلاب و آرمان‌های آن، حضور در جنگ تحمیلی و دفاع مقدس، سازندگی پس از جنگ، خدمات رسانی صادقانه به محرومان، امداد رسانی به حادثه دیدگان بلایای طبیعی و کنترل و پیشگیری از شیوع کرونا و نیز کمک‌های مومنانه در قالب طرح شهید سلیمانی" حضور میدانی موفق داشته است.
وی، تشکیل بسیج در پنج آذر ۵۸ توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی را تصمیم و تدبیری حکیمانه، هوشمندانه و آینده‌نگرانه دانست و افزود: اینکه عده‌ای بسیج را محدود به یک نیروی نظامی می‌دانند، بی‌انصافی است زیرا نیروهای این شجره طیبه از بطن مردم بوده و رشادت‌های آنها در جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس تنها بخشی از کارنامه سراسر افتخار و درخشان بسیج است.
کریمی اضافه کرد: بسیج به‌عنوان یک نیروی مردمی سازمان یافته نماد ایثار و شهادت و خدمت صادقانه به مردم است و از همان آغاز تاکنون روحیه و تفکر بسیجی تبدیل به سبک زندگی اقشار مختلف مردم شد و این یکی از ملموس‌ترین آثار تشکیل بسیج است.
فرماندار ویژه گنبدکاووس تصریح کرد: صیانت از انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن، تامین امنیت و آرامش، امر به معروف و نهی از منکر، تبیین روحیه ایثار و شهادت و خدمت صادقانه به مردم بویژه در بلایای طبیعی مانند سیل اوائل سال ۹۸ در برخی شهرهای گلستان از دیگر نقش‌های ماندگار و غیرقابل انکار بسیج از زمان تشکیل تاکنون است.
در این مراسم که امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه و برخی مدیران گنبدکاووس حضور داشتند، برخی برنامه‌های هنری و فرهنگی توسط دانش آموزان این واحد آموزشی اجرا شد.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 165
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3058

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 24
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:830
بازدید سال:830
بازدید کل:1163153