عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » مسوولان گنبدی با آرمان‌های شهیدان تجدید میثاق کردند


مسوولان گنبدی با آرمان‌های شهیدان تجدید میثاق کردند

مسوولان گنبدی با آرمان‌های شهیدان تجدید میثاق کردند


همزمان با آغاز هفته بسیج (۳۰ آبان تا ۶ آذر) جمعی از مدیران و مسوولان گنبدکاووس درشرق استان گلستان، گلزار شهیدان واقع در امامزاده یحیی بن زید (ع) این شهرستان را عطرافشانی و با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.
در مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهیدان امامزاده یحیی بن زید (ع) گنبدکاووس که روز پنجشنبه برگزار شد، معاون استانداروفرماندار ویژه، امام جمعه، برخی مدیران و مسوولان و فرماندهان نظامی، انتظامی، مرزبانی، ارتش، بسیج و سپاه به همراه جمعی از خانواده معظم شاهد و ایثارگران این شهرستان حضور داشتند.
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس در این مراسم معنوی در سخنانی ضمن تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان انقلاب اسلامی، عزت و اقتدار ایران اسلامی را به برکت خون شهیدان دانست و برلزوم ادامه راه و هدف این عزیزان والامقام ازسوی همه گروه‌های جامعه تاکید کرد.
حجتالاسلام والمسلمین ابوالفضل دیلم گفت که دشمنان انقلاب اسلامی چه بخواهند و چه نخواهند، نظام اسلامی ما در ۴۰ سال گذشته در پرچمداری از دین اسلام و ارزش‌های آن از جمله حمایت از ولایت و رهبری خوب درخشیده و این مسیر همچنان ادامه دارد.
وی با بیان اینکه زیربنای شجره طیبه انقلاب اسلامی ایران، اسلام و قرآن و همچنین مردم هستند، اضافه کرد: مردم آگاه و با بصیرت ایران اسلامی در ۴۰ سال گذشته حضور فعال در صحنه‌های مختلف از جمله جنگ تحمیلی، مقابله با تحریم‌های دشمنان و حوادث و فتنه‌ها داشته‌اند.
حجت‌الاسلام دیلم تصریح کرد: امروز نیز مردم هوشیار و با بصیرت ایران اسلامی در مقابله با حوادث و فتنه‌های اخیر در کنار رهبر ایستاده و قدرتمندانه از انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن دفاع می‌کنند.

مسوولان گنبدی با آرمان‌های شهیدان تجدید میثاق کردند

 

مسوولان گنبدی با آرمان‌های شهیدان تجدید میثاق کردند

 

مسوولان گنبدی با آرمان‌های شهیدان تجدید میثاق کردند

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 452
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2498

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 561
بازدید دیروز: 1213
بازدید ماه:2359
بازدید سال:17158
بازدید کل:1179481