عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دولت سیزدهم برای ساختن ایرانی قوی به کمک بسیج مردمی نیاز دارد

معاون استاندار و فرماندارویژه

دولت سیزدهم برای ساختن ایرانی قوی به کمک بسیج مردمی نیاز دارد

دولت سیزدهم برای ساختن ایرانی قوی به کمک بسیج مردمی نیاز دارد

معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس با اشاره به فلسفه تشکیل بسیج و کارنامه درخشان این نیرو در حوزه‌های گوناگون گفت: دولت مردمی و انقلابی آیت‌الله رییسی، برای رفع مشکلات جامعه و ساختن ایرانی قوی به کمک همه گروه‌های سیاسی به‌خصوص بسیج مردمی نیاز دارد.
مهدی دهرویه روز یکشنبه در نشست سالانه اعضای مجمع هیات اندیشه‌ورز بسیج گنبدکاووس گفت: مردمی بودن و پویایی تفکر بسیج می‌تواند تسهیل‌کننده رشد و پیشرفت ایران قوی باشد.
وی افزود: بسیج به عنوان یک نیروی برجسته و انسجام یافته مردمی و هیات‌های اندیشه ورز آن می‌توانند با گردآوری مسائل و مشکلات جامعه در حوزه‌های مختلف و ارائه راهکار علمی و عملی به دولت سیزدهم کمک کنند.
دهرویه با بیان اینکه دشمنان انقلاب با حربه‌های مختلف به دنبال تضعیف حاکمیت و ایجاد تزلزل در پایه‌های جمهوری اسلامی هستند، اضافه کرد: برخی گروه‌های همسو نیز با فریادهای نابحق علیه دولت، مانع حرکت آن می‌شوند.
فرماندار گنبدکاووس ادامه داد: هیات‌های اندیشه‌ورز بسیج باید در راستای جهاد تبیین مدنظر رهبر معظم انقلاب، به مسائل فرهنگی و ارشادی بیشتر توجه کنند تا افراد جامعه از جمله نسل نوجوان و جوان، شناخت صحیحی از آرمان‌ها و اهداف انقلاب پیدا کرده و به راحتی فریب توطئه‌های دشمنان را نخورند.
وی توجه به شرایط و مقتضایات روز در انجام کارهای فرهنگی و ارشادی را مهم دانست و گفت: ممکن است، نسل نوجوان و جوان ما شیوه‌های فرهنگی و ارشادی اوائل انقلاب را نپذیرد بنابراین باید با روش‌های جدید که رهبر معظم انقلاب نیز در منویات خویش به آن اشاره می‌کنند، کارها را پیش برد.
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس هم در این نشست گفت: مجمع بسیجیان این شهرستان که به همت ۱۵۰ نفر از نخبگان و اندیشه‌ورزان تشکیل شده، رسالت جمع‌آوری مسائل و مشکلات بخش‌های مختلف و ارائه آن به همراه راهکارهای پیشنهادی به ادارات و نهادهای متولی در سطح شهرستان و استان را برعهده دارد.
سرهنگ سیدیحیی قاضوی افزود: مجمع بسیجیان گنبدکاووس هفت کارگروه "فرهنگی - اجتماعی، اقتصاد مقاومتی، بهداشت و سلامت، مدیریت و حکمرانی، زنان و خانواده، تعلیم و تربیت و تحقیقات، فناوری و فضای مجازی" دارد که هر کدام در راستای اهداف و برنامه‌های ترسیم شده و با استفاده از ظرفیت نخبگانی، نسبت به احصای مسائل و مشکلات همراه با ارائه راهکار به ادارات و نهادهای این شهرستان اقدام می‌کنند


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 160
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3451

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 859
بازدید دیروز: 483
بازدید ماه:15267
بازدید سال:30066
بازدید کل:1192389