عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » احزاب مشکلات را طرح و راهکار ارائه دهند

معاون استاندار و فرماندارویژه

احزاب مشکلات را طرح و راهکار ارائه دهند

احزاب مشکلات را طرح و راهکار ارائه دهند

معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس  در نشست با احزاب تاکید کرد: همه مسوولان با همراهی احزاب و گروه‌های سیاسی وظیفه دارند با احترام به نظر مردم با روحیه ولایتمداری و دینداری برای حل مشکلات جامعه تلاش کنند.
مهدی دهرویه از احزاب و گروه‌های سیاسی گنبد خواست به جای انتقاد صرف به عملکرد دولت، مسائل و مشکلات گنبدکاووس را مطرح و با ارائه راهکار برای حل آنها به مسوولان کمک کنند.
وی با تاکید بر تلاش دشمنان برای تضعیف حاکمیت در کشور، بیان کرد: اگر قرار است به مردم خدمت کنیم باید حاکمیتی قوی و مستحکم در سایه همراهی و وحدت احزاب و گروه‌های سیاسی در نظام جمهوری اسلامی داشته باشیم.
فرماندار گنبدکاووس جهاد تبیین را کلید واژه‌ اصلی برای تحکیم نظام جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: راه مقابله با توطئه‌های دشمن جهاد تبیین است لذا باید دستاوردهای نظام با کمک احزاب و گروه های سیاسی به مردم اطلاع رسانی شود.
دهرویه ادامه داد: روحیه انقلابی گری در دولت سیزدهم کاملا مشهود است و رییس جمهور از ابتدای فعالیت دولت تاکنون بیش از ۲۰ سفر استانی برای دیدار با مردم نقاط مختلف کشور و حل مشکلات آنان داشته است.
وی اظهارداشت: خط قرمز دولت سیزدهم مبارزه با فساد است و در ۶ ماه گذشته در این رابطه گام‌های خوبی در گنبدکاووس برداشته شد و علاوه بر آن دولت ورود جدی در بحث حل مشکلات آب مردم و جلوگیری از تخلفات حوزه آرد و نان داشت.
فرماندار گنبدکاووس افزود: به لطف خداوند هنوز قطعی برق در این شهرستان رخ نداده است و ۳۵۰ لیتر بر ثانیه کمبود آب داشتیم که با اقدامات برنامه ریزی شده ۱۷۰ لیتر برثانیه آن جبران شد.
دهرویه گفت: بخشی از عقب ماندگی‌هایی که در گنبدکاووس وجود دارد به نجابت مردم آن بر می‌گردد که مطالبه گری از مسوولان ندارند لذا از احزاب و گروه‌های سیاسی که برای نظام و انقلاب اسلامی کار می‌کنند درخواست داریم مشکلات شهرستان را رصد و راهکارهایی برای حل آنها ارائه دهند.  


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 172
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3351

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 386
بازدید دیروز: 597
بازدید ماه:2781
بازدید سال:17580
بازدید کل:1179903