عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » مسوولان گنبدی: مراسم ۹ دی و شهادت سردار سلیمانی پرشور برگزار شود


مسوولان گنبدی: مراسم ۹ دی و شهادت سردار سلیمانی پرشور برگزار شود

مسوولان گنبدی: مراسم ۹ دی و شهادت سردار سلیمانی پرشور برگزار شود

شماری از مسوولان گنبدکاووس درشرق استان گلستان با مهم دانستن ۲ مناسب یوم الله "۹ دی" روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و ۱۳ دی سالروز شهادت سردار دل‌ها سپهبد حاج قاسم سلیمانی، برلزوم برگزاری باشکوه این ۲ رخداد ملی باحضور پرشور و گسترده گروه‌های مختلف مردم این شهرستان تاکید کردند.
مسوولان گنبدی روز سه‌شنبه در نشست هماهنگی گرامیداشت ۹ دی و دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی همچنین خواستار استفاده از ظرفیت همه ادارات و نهادها جهت اطلاع رسانی گسترده به مردم برای شرکت در مراسم‌های پیش بینی شده در مناطق شهری و روستایی این شهرستان شدند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس در این نشست با گرامیداشت یوم الله ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و ۱۳ دی دومین سالروز شهادت سردار دل‌ها سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: بسیج با همکاری دیگر ادارات و نهادها برنامه‌های متنوعی برای بزرگداشت این ۲ رخداد مهم ملی و زنده نگهداشتن آن در اذهان عمومی، در مناطق شهری و روستایی شهرستان پیش بینی کرده است.
سرهنگ رمضانعلی قاسم‌پور افزود: دشمنان نظام اسلامی از آغاز پیروزی انقلاب تاکنون تلاش‌ها و توطئه‌های فراوانی را با هدف براندازی نظام انجام دادند اما همه این توطئه‌ها باحضور همیشه درصحنه مردم، بصیرت و مقاومت آنها، اهدای ۲۳۰ هزار شهید و چند صد هزار جانباز و ایثارگر، رهبری‌های مدبرانه حضرت امام راحل و رهبر معظم انقلاب خنثی شد.
وی بابیان اینکه دشمنی و فتنه انگیزی دشمنان علیه انقلاب اسلامی و ملت سربلند آن همچنان ادامه دارد، اضافه کرد: حفظ هوشیاری و بصیرت نسبت به توطئه‌های دشمنان، حضور در صحنه و گوش به فرمان رهبری بودن مانع تحقق فتنه‌های دشمنان خواهد شد و دشمنان آرزوی براندازی نظام اسلامی ما را به گور خواهند برد.
سرهنگ قاسم‌پور ادامه داد: شماری از برنامه‌های پیش‌بینی شده گرامیداشت ۹ دی و دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی باحضور سخنرانان کشوری و استانی در گنبدکاووس برگزار خواهد شد ضمن اینکه در همه مناطق روستایی شهرستان نیز برنامه‌هایی با محوریت پایگاه‌های بسیج، مساجد و شوراها و دهیاران برگزار می‌گردد.
امام جمعه گنبدکاووس نیز دراین نشست با مهم دانستن یوم الله ۹ دی و سالروز شهادت سردار سلیمانی تاکید کرد که برای تعمیق بخشیدن بصیرت گروه‌ها و اقشار مختلف مردم نسبت به این ۲ مناسبت باید از همه ظرفیت‌های اداری، مراکز فرهنگی و آموزشی، مدارس، دانشگاه‌ها، ورزشکاران و بازار و اصناف استفاده شود.
حجت الاسلام محمود ترابی بابیان اینکه شهید سلیمانی، طلایه دار محور مقاومت و یک سردار ملی است، افزود: محافلی که برای این شهید والامقام و یوم الله ۹ دی برگزار خواهد شد باید با حضور حداکثری مردم و درخور شان این ۲ مناسبت باشد تا مکتب حاج قاسم و ویژگی‌های آن هر روز بیشتر از قبل در اذهان عمومی ماندگار شود.
حجت الاسلام سیدخلیل صفی الحسینی رییس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس نیز دراین نشست پیشنهاد کرد که برای تعمیق بخشیدن و جریان سازی مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی از روز شهادت یعنی ۱۳ دی به مدت یک هفته برنامه‌های متنوع در مناطق شهری و روستایی این شهرستان برگزار شود


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 180
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3082

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 102
بازدید دیروز: 597
بازدید ماه:2497
بازدید سال:17296
بازدید کل:1179619