عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » فرماندار ویژه: از همکاری مردم در اجرای طرح‌ فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی قدردانی کرد

معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس

فرماندار ویژه: از همکاری مردم در اجرای طرح‌ فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی قدردانی کرد

فرماندار ویژه: از همکاری مردم در اجرای طرح‌ فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی قدردانی کرد


معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس در جلسه شورای سلامت و کارگروه اجتماعی و فرهنگی بانوان گنبدکاووس از همکاری مردم در اجرای طرح‌ فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی که باعث کاهش سطح شیوع در شهرستان شده قدردانی کرد و گفت: نباید گذاشت شیوع کرونا، ملاحضات را نسبت به بیماری‌های دیگر در شهرستان کمتر کند.
مهندس عبدالقدیر کریمی افزود: حمایت از اقشار آسیب‌ پذیر، استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای انجام فعالیت‌ها به صورت غیرحضوری و ادامه تعطیلی واحدهای پرریسک و تشدید نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی بویژه در روزهای تعطیل از اولویت‌ها است.
رییس مرکز بهداشت گنبدکاووس گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون هزار و ۲۲۶ بیمار مشکوک به کووید ۱۹ از مناطق شرق استان گلستان در بیمارستان‌های این شهرستان بستری شدند.
دکتر عبدالرحیم پالیده اظهارداشت: بیمارستان‌های گنبد از شهرستانهای آزادشهر، رامیان، مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه بیمار مشکوک به کرونا پذیرش داشت.
وی افزود: از مجموع کل بستری شدگان، بیشترین آمار با ۶۹۶ نفر معادل ۵۴ درصد مربوط به گنبدکاووس و کمترین با ۱۲ نفر از شهرستان مراوه‌تپه بود.
وی بیان داشت: فراوانی سنی بستری شدگان مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های گنبدکاووس با ۲۴۳ نفر در رده‌ ۶۱ تا ۷۰ سال و کمترین با ۲۰ نفر ۱۱ تا ۲۰ ساله بودند.
رییس مرکز بهداشت گنبدکاووس ادامه داد: از ۲۴ اردیبهشت گذشته تا ۶ خرداد ماه جاری نسبت بستری روزانه به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر در این شهرستان ۱.۴ بود که در صورت تداوم اجرای فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی شاهد قرارگیری گنبد در مناطق سفید خواهیم بود.
دکتر پالیده خاطرنشان کرد: در میان آپارتمان نشین‌های گنبدکاووس میزان شیوع کرونا به دلیل تجمع جمعیت نسبت به سایر مناطق بیشتر بود که با اجرای طرح‌های نظارتی و بهداشتی و ارائه آموزش‌های لازم هم اکنون شیوع کرونا در این محدوده کنترل شده است.
فرهاد بدیعی مدیر شبکه بهداشت گنبدکاووس نیز در این نشست بر تداوم اجرای فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل‌های تجمع مردم و حضور اقشار آسیب پذیر مانند سالمندان تاکید کرد و گفت: روند کووید ۱۹ به سمتی پیش می‌رود که با بضاعت درمانی شهرستان، بهتر از قبل پاسخگوی بیماران هستیم.
همچنین روسای کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه یک و دو و سرپرست اداره بهزیستی گنبدکاووس در رابطه با توجه به اقشار آسیب پذیر از جمله زنان سرپرست خانوار مطالبی را ارائه و پیشنهاد تشکیل کانون مشاغل بانوان شهرستان نیز مطرح شد


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 353
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2642

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 62
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:868
بازدید سال:868
بازدید کل:1163191