عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس به مناسبت هفته ملی کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای

معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس

پیام معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس به مناسبت هفته ملی کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای

پیام معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس  به مناسبت هفته ملی کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای


در این پیام آورده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
زير ساخت‌هاي توسعه و رشد اقتصادی مورد انتظار، با نيروهاي ماهر و كارآمد محقق می گردد و توجه به مهارت و به كارگيري توانايي هاي فني نقشي تعيين كننده در توليد ثروت و ايجاد اشتغال ايفا مي كند.
توجه ویژه به تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) برای اجرایی شدن سیاست‌های کلی اشتغال، خود اتکایی، رونق تولید و سیاست‌های دولت تدبیر و امید با فراگیر کردن آموزش و مهارت افزایی نیروهای مستعد و جویای کار و سرمایه انسانی متخصص و ارتقای توان کارآفرینی، می بایست در دستور کار دستگاه های اجرایی قرار گیرد.
شهرستان گنبدکاووس با برخورداری از  پتانسیل ها و مزیت های خاص منطقه ای و امکان جذب سرمایه های تولیدی، می تواند با بهره برداری مطلوب از ظرفیت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و تشکیل  نهضت مهارت افزایی را جامه عمل بپوشاند که این مهم با همدلی و هم افزایی همه نهادها و سازمان‌های متولی محقق خواهد شد.
اینجانب در آستانه فرارسیدن ششم مرداد روز ملی کارآفرینی و ترویج آموزش های فنی وحرفه ای، ضمن گرامیداشت و تبریک این روز و هفته ملی مهارت به همه فعالین عرصه مهارت آموزی و کارآفرینی و تقدیر و تشکر از مساعی ارزشمندشان، انتظار دارم با اهتمام به ارزش های الهی و والای انسانی به ترویج و تعالی فرهنگ مهارت آموزی و گسترش همه جانبه آن به عنوان ضرورت جدی رشد و توسعه و تعالی استان توجه شود و فعالیت ها و برنامه ها به گونه ای باشد تا شهرستان گنبدکاووس در تحقق اهداف و نیز اجرای سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و دولت تدبیر و امید در باب اشتغال و در زمینه مهارت آموزی ممتاز و پیشرو باشد.
امیدوارم با همت والای عزیزان در راستای تحقق منویات مقام عظمای ولایت در سال رونق تولید با ارائه آموزش های معطوف به اشتغال، شاهد ایجاد زمینه های رشد و شکوفایی و پرورش ایده های کارآفرینی در جوانان مهارت آموخته استانمان باشیم.
 
عبدالقدیر کریمی
معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 265
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2676

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 280
بازدید دیروز: 604
بازدید ماه:3724
بازدید سال:18523
بازدید کل:1180846