عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » وقایع پس از انتخابات 88 نقشه دشمن بود

فرمانداری ویژه شهرستان گنبد کاووس

وقایع پس از انتخابات 88 نقشه دشمن بود

وقایع پس از انتخابات 88 نقشه دشمن بود

نماینده مردم شهرستان گنبد کاووس در مجلس شورای اسلامی گفت: وقایع پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 نقشه دشمن بود که عوامل داخلی آن را اجرا کردند.
دکتر سلیمان عباسی در بزرگداشت حماسه 9 دی ماه سال 88 که در مسجد قائمیه این شهر برگزار شده بود، افزود: دشمنان مدت ها پیش از برگزاری انتخابات بدنبال کم رنگ کردن آن بودند، اما حضور 85 درصدی مردم در انتخابات، این نقشه را خنثی کرد.
وی ادامه داد: آنها قصد داشتند با کم رنگ کردن انتخابات، مشروعیت نظام اسلامی را زیر سوال ببرند .
عباسی گفت: در حالی که همه مردم بدنبال برپایی جشن انتخابات با شکوه خود بودند، گروهی از عوامل داخلی با مطرح کردن مساله تقلب، شیرینی این پیروزی بزرگ را در کام مردم تلخ کردند.
وی با بیان اینکه آزادترین انتخابات دنیا در ایران برگزار می شود، افزود: انتخابات در ایران با حضور مردم برگزار می شود و مجری و ناظر آن نیز خود مردم هستند.
نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسوولین و حتی رهبری نظام به نامزدهای معترض نسبت به عواقب اقداماتشان هشدار داده بودند، افزود: این افراد بدون توجه به هشدار های رهبری ، اردوکشی خیابانی را انتخاب کرده و فجایع زیادی را ببار آوردند.
دکتر عباسی گفت: در این اردوکشی ها به مقدسات دینی توهین، عکس امام پاره شد و حتی شعارهای اساسی مردم در حمایت از مقاومت هم زیر سوال رفت.
وی گفت: نظام در مقابل این افراد از خود انعطاف زیادی به خرج داد تا اینکه این گروه اندک همه مرزهای سیاسی و عقیدتی را زیر پا گذاشتند و نشان دادند که مساله آنها فقط انتخابات نیست.
به گفته وی، مردم آگاه و بصیر ایران برای خنثی کردن این توطئه دشمنان ، در روز 9 دی سال 88 راهپیمایی با شکوهی برگزار کردند و نشان دادند که برای آنها رهبری و حفاظت از نظام در اولویت است.
عباسی، بصیرت خواص در بزنگاه های تاریخی را بسیار ارزشمند دانست و گفت: بی بصیرتی برخی خواص در طول تاریخ فجایع بسیاری ببار آورده است.
نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس وظیفه امروز مردم را بصیرت و پیروی از رهبری نظام خواند و گفت: مادامی که مردم گوش به فرمان رهبری نظام هستند، هیچ خطری این امت را تهدید نمی کند.
رییس تبلیغات اسلامی گنبدکاووس نیز در این آیین ضمن قدردانی از حضور موثر مردم در سالگرد حماسه 9 دی گفت: این روز سند افتخار مردم در حمایت از نظام و رهبری است.
حجت الاسلام والمسلمین علی فتحی ادامه داد: دشمن در فتنه سال 88 قصد داشت اتحاد مردم را در هم بشکند و در دل آنها شک وتردید ایجاد نماید.
وی افزود: رهبری نظام اسلامی در ایران همیشه بیدار بوده و توانسته است کشور را در بحران های بسیار خطرناک به ساحل امن برساند.
در کنار گردهمایی بزرگداشت حماسه 9 دی در گنبدکاووس، گروهی از دانش آموزان مدارس نیز با راهپیمایی و سردادن شعارهایی بر حمایت از رهبری نظام تاکید کردند.
همچنین در این آیین، شرکت کنندگان شیعه و سنی شعارهایی در محکومیت فتنه گران و تجدید بیعت با رهبری اسلامی کشور سردادند.
در این آیین ائمه جمعه ، مهندس حمیدی معاون استاندار و فرماندار ویژه ،مسوولان ، روحانیون شیعه و سنی و اقشار مختلف مردم نیز حضور داشتند

وقایع پس از انتخابات 88 نقشه دشمن بود

 

وقایع پس از انتخابات 88 نقشه دشمن بود

 

وقایع پس از انتخابات 88 نقشه دشمن بود

 

وقایع پس از انتخابات 88 نقشه دشمن بود

 

وقایع پس از انتخابات 88 نقشه دشمن بود

 

وقایع پس از انتخابات 88 نقشه دشمن بود

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 1164
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 258

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 38
بازدید دیروز: 445
بازدید ماه:2878
بازدید سال:17677
بازدید کل:1180000