عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » وحدت مردم و نقش رهبری نظام همچنان تعیین کننده امور کشور است

فرمانداری ویژه شهرستان گنبد کاووس

وحدت مردم و نقش رهبری نظام همچنان تعیین کننده امور کشور است

وحدت مردم و نقش رهبری نظام همچنان تعیین کننده امور کشور است

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس در جلسه شورای اداری شهرستان گنبدکاووس با تشریح برخی اقدامات استکبار در مقابله با بیداری اسلامی ملت های منطقه گفت: استکبار جهانی امروز دچار سردرگمی شده است.
مهندس حمیدی افزود : آمریکایی ها از طرفی ائتلاف مبارزه با داعش تشکیل داده اند، و از سوی دیگر برای آنها اسلحه و دیگر مایحتاجشان را می فرستند.
وی همچنین به حماسه 9 دی سال 88 هم اشاره کرد و گفت: وقایع سال 88 با تمام مشکلاتی که بوجود آورد ، نشان داد وحدت مردم و نقش رهبری نظام همچنان تعیین کننده امور کشور است.
مهندس حمیدی ادامه داد: در طول سال های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ، برای دفع همه بحران ها مردم به میدان آمده و با حضور پرشور خود از نظام اسلامی حمایت کردند.
وی از مدیران شهرستان خواست در آیین گرامی داشت روز 9 دی امسال حضور داشته باشند زیرا این بزرگداشت نشانه حضور مردم در همه صحنه هاست.
مهندس حمیدی به سفر اخیر ریاست جمهوری به گلستان هم اشاره کرد و گفت: دراین سفر راه آهن اینچه برون به آسیای میانه راه اندازی شد که مهم ترین پروژه استان بود.
وی گفت: در4 پروژه مهم نیمه تمام استان که جزو مصوبات دولت بود، تاثیر مستقیم در شهرستان گنبدکاووس دارد.
فرماندار وی
ژه گنبدکاووس ادامه داد: منطقه آزاد تجاری داشلی برون، راه آهن گنبدکاووس به گرگان، زهکشی اراضی و سد نرماب چهل چای مهم ترین مصوبات دولت در این سفر بودند.
وی همچنین از تخصیص 350 میلیارد ریال اعتبارات عمرانی شهرستان گنبدکاووس در سال جاری خبر داد و گفت: از مدیران انتظار می رود با رعایت صرفه جویی و دقت در جذب اعتبارات بکوشند
حجت الاسلام والمسلمین موسی فتوحی نیز در این جلسه افزود: رسالت بزرگی بردوش مدیران گذاشته شده است که اجرای عدالت اسلامی و عدالت اجتماعی از جمله وظایف مدیران است.
وی با اشاره به روایاتی از اهل بیت (ع) ادامه داد: رفتار به عدل موجب قوام جامعه شده و گناه و زشتی را هم پاک می کند، ضمن اینکه رفتار به عدل معرف دین هم محسوب می شود.
مدیر کل بازرسی گلستان با تشریح معنای عدل از منظر احادیث ادامه داد: عدل انجام دادن درست وظایف است و لذا همه مسوولان و مردم وظیفه دارند مسوولیت های خود را بدرستی انجام دهند.
حجت الاسلام فتوحی گفت: در نظام ولایی کار تقدس دارد مدیران باید از تمام وقت و توان خود برای انجام وظایف باید استفاده کنند.
او نظارت را محور توسعه خواند و ادامه داد: منابع مالی و انسانی ابزار توسعه هستند و کشوری که بتواند از این دو منبع استفاده بهینه کند، به توسعه دست می یابد.
مدیر کل بازرسی گلستان، نظارت مدیران بر حسن اجرای کار و صرف هزینه ها در مجرای اصولی را خواستار شد و ادامه داد: مردم نباید شاهد اتفاقاتی نظیر هدر رفت هزینه ها و انجام غیر کارشناسی کارها باشند.
وی با بیان اینکه در 90 درصد جرایم رسیدگی شده استان گلستان، حیف شدن اموال وجود دارد، افزود: این امر نشانگر پاک دستی مدیران است ، چون منابع عمومی میل نشده بلکه به خاطر برخی اشتباهات هزینه ها در جای خود صرف نشده اند به همین خاطر حیف شده است.
مدیر کل بازرسی گلستان گفت: عدم اطلاع کافی از قوانین و اعمال سیلقه در برخی طرح ها عمده جرایمی است که مدیران این دستگاه ها داشته اند.
وی مردم را بهترین ارزیاب فعالیت دستگاه های اداری خواند و افزود: سازمان بازرسی وظیفه نظارت بر حسن اجرای قوانین را دارد.
حجت الاسلام فتوحی با بیان اینکه مدیران نظارت بر اجرای امور را جدی بگیرند، افزود: تصرف و تضییع حقوق مردم دون شان نظام است .
وی گفت: در حوزه نظارت بنا بر پیشگیری است نه مچ گیری و انتظار افکار عمومی این است در جایی که اشکال وجود دارد ، برخورد انجام شود.
آخوند عبدالباسط نوریزاد امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس هم گفت:در جریان فتنه سال 88 دشمنان با همدستی عوامل داخلی قصد ملتهب کردن کشور را داشتند اما رهبری نظام با درایت و کیاست ، امور را به نحو احسن رهبری کردند.
وی حضور مردم در کنار رهبری را عامل خنثی شدن نقشه دشمنان خواند و گفت: برخی می خواستند با استفاده از شعارهای مردم فریب در کشور ناامنی ایجاد کنند .
آخوند نوریزاد افزود: نظام اسلامی همیشه دشمنانی دارد که در حال توطئه هستند اما خداوند با مسلمین است و آنها را در گذر از مشکلات یاری می کند.
امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس همچنین به مسوولان شهرستان نیز گفت: باید برای خدا و پیشبرد امور مسلمین کار شود زیرا مسوولیت زمینه خدمت به مردم است تا بدین وسیله موجبات آبادانی دنیای دیگر فراهم شود .
وی بابیان اینکه قوانین نظام اسلامی منبعث از آیات و روایات است افزود: در این نظام خدمت برای هر کسی فرصت است و اگر نیت خالص در خدمت باشد خداوند نیز توفیق در کارها را تضمین کرده است

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 1236
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 254

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 490
بازدید دیروز: 664
بازدید ماه:7615
بازدید سال:22414
بازدید کل:1184737