عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » روز قدس راهبردهای دشمنان علیه فلسطین را از بین برده است


روز قدس راهبردهای دشمنان علیه فلسطین را از بین برده است

روز قدس راهبردهای دشمنان علیه فلسطین را از بین برده است


فرمانده سپاه نینوا استان گلستان معتقد است که انقلاب اسلامی و نامگذاری روز قدس از سوی امام راحل در کنار حمایت هوشمندانه و با بصیرت ملت ایران از مردم فلسطین در 40 سال گذشته، تمام راهبردهای دشمنان علیه این کشور مظلوم را از بین برده است.
سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی در جمع راهپیمایان روز قدس در گنبدکاووس گفت: امروز گروه‌های مختلف مردم ایران اسلامی با حضور حماسی و پرشور در این راهپیمایی، یک بار دیگر حمایت و پشتیبانی خود را از ملت مظلوم فلسطین و انتفاضه آنان به نمایش گذاشتند.
وی با قدردانی از حضور پرشور مردم شیعه و اهل سنت گنبدکاووس در راهپیمایی روز قدس افزود: این حضور نشان از هوشمندی و بصیرت ملت قهرمان ایران است که در ۴۰ سال گذشته، هر سال از مردم مظلوم فلسطین و قدس به عنوان قلب جهان اسلام، حمایت و پشتیبانی می‌کنند.
سردار معروفی اضافه کرد: از ۷۰ سال پیش که کشور مقدس فلسطین مورد اشتغال ناجوانمردانه استکبار جهانی و در رأس آن انگلیس با هدف ساماندهی و اسکان متمرکز یهودیان جهان در قلب جهان اسلام قرار گرفت، بالاخص از ۴۰ سال پیش تا الان، تنها کشوری که از ملت فلسطین و انتفاضه آنان دفاع کرد، ایران اسلامی ایران بوده است.
وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی که برپایه احکام اسلام ناب محمدی (ص) توسط امام راحل و با همراهی ملت هوشیار ایران به پیروزی رسید، حمایت از مظلوم و مبارزه با ظالم را به عنوان یک راهبرد مورد توجه قرار داده و به آن عمل می‌کند.
فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین که تماماً اهل سنت هستند، مصداق عینی توجه به احکام ناب اسلام محمدی (ص) و وحدت امت اسلامی توسط جمهوری اسلامی و گویای فرق نگذاشتن بین شیعه و اهل سنت است.
سردار معروفی به معامله بزرگ موسوم به معامله قرن نیز اشاره کرد و گفت: هدف از این معامله مصونیت بخشی به اسرائیل در قلب امت اسلامی از سوی آمریکا و برخی کشورهای بزدل منطقه است که در آن منافع و آرمان مردم مظلوم فلسطین لحاظ نشده است.
وی خاطرنشان کرد: این معامله قطعاً با هوشیاری و انسجام امت اسلامی و استحکام جبهه مقاومت در کنار حمایت و پشتیبانی ملت ایران به نتیجه نخواهد رسید.
سردار معروفی همچنین با بیان اینکه ملت ایران، ملتی بزرگ و عزتمند در جهان است، داشتن رهبر و آرمان بزرگ، زیر بار زور نرفتن و تحمل سختی‌ها و داشتن دشمن بزرگ را از عوامل بزرگی و عزت ملت ایران دانست و گفت: چنین ملتی هیچ وقت از تهدید دشمنان نمی ترسد و تسلیم آنان نمی‌شود.
وی تصریح کرد: مذاکره با دشمن مفهومش فروریختن مقاومت و ایستادگی است و اگر چنین امری محقق شود دیگر هیچ کشوری در جهان توان مقابله با استکبار جهانی را نخواهد داشت و قطعاً ملت ایران آنگونه که رهبری انقلاب فرمودند هرگز با دشمن (آمریکا) وارد مذاکره نمی‌شود.
در پایان راهپیمایی امروز قعطنامه پایانی قرائت و شرکت کنندگان با سردادن تکبیر بندهای مختلف آن را تأیید کردند

روز قدس راهبردهای دشمنان علیه فلسطین را از بین برده است

 

روز قدس راهبردهای دشمنان علیه فلسطین را از بین برده است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 487
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2380

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 79
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:885
بازدید سال:885
بازدید کل:1163208