عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » نظارت بر عرضه محصولات بهداشتی دام و ذبح در ایام عید قربان از ضروریات است

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه گنبد کاووس

نظارت بر عرضه محصولات بهداشتی دام و ذبح در ایام عید قربان از ضروریات است

نظارت بر عرضه محصولات بهداشتی دام و ذبح در ایام عید قربان از ضروریات است

معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: با توجه به افزایش کشتار در ایام عید قربان در شهرستان گنبدکاووس, نظارت بر محصولات بهداشتی دام و ذبح آن از ضروریات در این ایام است.
فرهاد شیبک در جلسه هماهنگی و اتخاذ تدابیر بهداشتی در ایام عید قربان اظهار داشت: مدیریت و برخورد با مسئله بهداشتی و بهداشت محیط برای سلامتی شهروندان در ایام عید قربان از ضروریات است و نظارت بر این موضوعات در این ایام بیشتر خواهد بود.
وی افزود: برای اطمینان از سلامت ذبح و دام و نظارت بر بهداشت محیط و سلامت عرضه محصولات دوره های آموزشی لازم برای دست اندرکاران و کارکنان کشتارگاه ها انجام. شده تا در این زمان که برخی بیماری های دام شیوع پیدا کرده, بتوانیم سلامت شهروندان را تضمین نماییم.
شیبک تصریح کرد: طی یکسال گذشته, برای تبدیل کشتارگاه سنتی به صنعتی و استفاده بیشتر از ظرفیت این کشتارگاه در کنار تضمین کامل سلامت مردم, سرمایه گذاری برای این کار و ود کرده و مجوز لازم اخذ شد.
وی یادآور شد: با توجه به محیط کشتارگاه ,برای فعالیت جدید و ایجاد کشتارگاه صنعتی قرار شد تا کشتارگاه فعلی گنبدکاووس در زمان ساخت و ساز و تبدیل کشتارگاه به صنعتی شدن به کشتارگاه آزادشهر منتقل شود.
شیبک تاکید کرد: تجهیزات و امکانات لازم برای کشتارگاه آزادشهر با توجه به محدودیت آن در جهت ارائه خدمات بهتر منتقل شد و در این مدت دو مرحله مناقصه برای اجرای طرح جدید کشتارگاه صنعتی گنبدکاووس برگزار شده که امیدواریم با توجه به اعلام آمادگی چندین سرمایه گذار این اتفاق در آینده نزدیک رخ دهد.
وی همچنین از شهرداری فدامپزشکی و اداره صنعت معدن و تجارت خواست تا تدابیر لازم جهت کسب آمادگی در افزایش کشتار دام در ایام پیش رو اتخاذ نمایند.
شیبک تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به ایام عید قربان تلاش داریم تا امکانات و تجهیزات و شرایط لازم را برای کشتار زیاد این ایام فراهم کنیم تا سلامت شهروندان در ادن ایام تضمین گردد.

نظارت بر عرضه محصولات بهداشتی دام و ذبح در ایام عید قربان از ضروریات است

 

نظارت بر عرضه محصولات بهداشتی دام و ذبح در ایام عید قربان از ضروریات است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 543
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1968

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 390
بازدید دیروز: 867
بازدید ماه:15665
بازدید سال:30464
بازدید کل:1192787