عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » اصلاح جامعه با برنامه های سلبی و اجباری محقق نمی شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس

اصلاح جامعه با برنامه های سلبی و اجباری محقق نمی شود

اصلاح جامعه با برنامه های سلبی و اجباری محقق نمی شود

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس می گوید: اصلاح جامعه و عاری کردن آن از آسیب های اجتماعی با برنامه های سلبی و اجباری محقق نمی شود
محمد حمیدی درچهل و هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان که در دفتر امام جمعه گنبدکاووس برگزار شد، اظهار داشت: امروز حجم آسیب های اجتماعی درجامعه زیاد شده است و همگان نیز به آن واقف اند اما باید برای مقابله با آن راهکارهای اجرایی مناسبت اندیشیده شود.
وی گفت: برای مقابله با آسیب های اجتماعی و اصلاح جامعه نمی توان به برنامه های سلبی و اجباری روی آورد زیرا تجربه نشان داده که استفاده از این روش ها جز به صورت مقطعی، موثر نبوده است.
مهندس حمیدی اضافه کرد: برای اصلاح جامعه و عاری کردن آن از آسیب های اجتماعی باید از ظرفیت تشکل های مردمی و نیز علما و روحانیون بیشتر استفاده شود زیرا تاثیرگذاری این تشکل ها بر مردم و خانواده ها بیشتر است.
وی با اشاره به منویات رهبری انقلاب درخصوص برخی محورهای حوزه آسیب های اجتماعی از جمله افزایش آمار اعتیاد، طلاق، خودکشی و بی اخلاق درجامعه، تصریح کرد: دولت در راستای این منویات و با حساسیت بالا درحال تدوین راهبردهای اجرایی می باشد.
سرهنگ دوم علی لشکر بلوکی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس نیز دراین جلسه برلزوم استفاده از ظرفیت ادارات و نهادها بویژه ظرفیت بسیج با تدوین برنامه های مناسب برای مقابله با آسیب های اجتماعی و آموزش خانواده ها تاکید کرد.
رضا شجاعی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گنبدکاووس نیز در این جلسه با اشاره به دستور جلسه امروز شورای فرهنگ عمومی که راهکارهای تحکیم بنیان خانواده بود، برلزوم ارائه راهکارهای مناسب دراین خصوص ازسوی اعضای شورا تاکید کرد.
امام جمعه گنبدکاووس نیز دراین جلسه با اشاره به آیاتی از قرآن و احادیث پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) درخصوص اهمیت ازدواج و بنیان خانواده، گفت: با اینکه درآموزه های دینی بر تشکیل خانواده تاکید فراوان شده اما این سفارش ها کمتر مورد توجه خانواده ها قرار می گیرد.
حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین سبحانی افزود: امروز دشمنان اسلام برای از هم پاشیدن بنیان خانواده اسلامی تلاش زیادی می کند که مسئولان ما نیز بایستی با استفاده از ظرفیت های موجود اقدام مناسب انجام دهند.
وی، نقش هنرمندان، رسانه ملی و مسئولان فرهنگی را در مقابله با توطئه های دشمنان و نیز تحکیم بنیان خانواده مهم دانست و افزود: اگر آموزه های اسلام به درستی به خانواده ها و نسل جوان منتقل شود، آنان به دنبال فیلم و سریال های ضد فرهنگی دشمنان که از طریق شبکه های ماهواره ای پخش می شود، نمی روند

اصلاح جامعه با برنامه های سلبی و اجباری محقق نمی شود

 

اصلاح جامعه با برنامه های سلبی و اجباری محقق نمی شود

 

اصلاح جامعه با برنامه های سلبی و اجباری محقق نمی شود

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 801
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1040

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 843
بازدید دیروز: 483
بازدید ماه:15251
بازدید سال:30050
بازدید کل:1192373