عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » مبارزه با مواد مخدر نیازمند بسیج عمومی است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس

مبارزه با مواد مخدر نیازمند بسیج عمومی است

مبارزه با مواد مخدر نیازمند بسیج عمومی است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس گفت: مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد نیازمند بسیج عمومی است و همه ارگانها ، نهادها و دستگاههای اجرایی بایستی در این امر همکاری و مشارکت داشته باشند.
مهندس محمد حمیدی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان افزود: هماهنگی و همکاری همه دستگاه ها و ارگان های شهرستان، تاثیر تلاش های صورت گرفته در امر مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد در حوزه های مختلف را عمیقتر و بهتر می کند.
وی افزود: 90 مصوبه در قالب 16 جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان در سال 94 اجرایی شد و با ارزیابی های صورت گرفته تاکنون، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان گنبدکاووس مقام اول را در بین سایر شهرستان های استان گلستان کسب کرده است.
معاون استاندار گلستان خاطرنشان کرد: برخی اقدامات که در زمینه مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد در شهرستان گنبدکاووس انجام شده، نوآوری در سطح استان و بعضا کشور نیز محسوب می شود.
فرماندار ویژه گنبدکاووس ضرورت تدوین برنامه های سال 95 شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان را مورد اشاره قرار داد و گفت: در تدوین این برنامه ها باید با استفاده از تجربیات موجود و به صورت تخصصی نقاط ضعف برنامه امسال برطرف و نقاط قوت آن تشدید شود تا از تاثیرگذاری بیشتری برخوردار باشد.
مهندس حمیدی تصریح کرد: کیفیت اجرای برنامه ها بسیار مهم است و برنامه های مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد در حوزه های مختلف اعم از پیشگیری و درمان باید به گونه ای باشد که سبب بهبود عملکرد و پیشرفت امور در این زمینه شود.
وی تشکیل اتاق فکر برای پیشگیری از اعتیاد در بین دانشجویان با استفاده از ظرفیت دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی مستقر در شهرستان و نیز استفاده از خیرین در امر مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد را از جمله برنامه های محوری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان در سال اینده اعلام کرد.
در این نشست، اعضای این شورا گزارشی از اقدامات سالجاری خود در زمینه مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد را ارائه کردند که برگزاری کلاس های آموزشی و اقدامات فرهنگی در سطوح مختلف، ارائه آموزش های فنی و حرفه ای برای بیش از 600 نفر از کسانی که اعتیاد خود را ترک کرده اند با هدف ایجاد اشتغال برای آنها، اقدامات درمانی در سطوح مختلف برای ترک اعتیاد معتادان، برگزاری کارگاه های آموزش پیشگیری از اعتیاد، افزایش چند برابری کشفیات مواد مخدر نسبت به سال گذشته و دستگیری و اعزام معتادین متجاهر به تعداد دو برابر سال گذشته به کمپ های ترک اعتیاد از مهمترین موارد آن محسوب می شود.

مبارزه با مواد مخدر نیازمند بسیج عمومی است

 

مبارزه با مواد مخدر نیازمند بسیج عمومی است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 621
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 951

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 380
بازدید دیروز: 597
بازدید ماه:2775
بازدید سال:17574
بازدید کل:1179897