عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » خیران می توانند در پیشگیری از اعتیاد نقش آفرینی کنند

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس

خیران می توانند در پیشگیری از اعتیاد نقش آفرینی کنند

خیران می توانند در پیشگیری از اعتیاد نقش آفرینی کنند

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت خیران در امر مبارزه با مواد مخدر گفت: خیران می توانند در امر مبارزه با این پدیده شوم اجتماعی و نیز پیشگیری از اعتیاد نقش آفرین باشند.
مهندس حمیدی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با اشاره به حضور خیرین در امر مدرسه سازی، بهداشت و سلامت، ازدواج جوانان و آزادسازی زندانیان گفت: حضور خیرین سبب پیشرفت های چشمگیر در این عرصه ها شده و می توانند در عرصه مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد نیز کمک شایانی به موفقیت برنامه ها بکنند.
فرماندار ویژه شهرستان گنبد خطاب به نمایندگان خیرین شهرستان گنبد که در جلسه حضور داشتند گفت: نیازمند همکاری و همفکری خیرین در این عرصه نیز هستیم و اقدام و سرمایه گذاری در این عرصه و نجات حتی یک نفر از اعتیاد که به نجات خانواده و در نهایت جامعه از این بلای خانمانسوز منجر می شود، بسیار تاثیرگذار خواهد بود.
مهندس حمیدی با اشاره به ضرورت همکاری نظام مند خیرین با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرزستان گفت: در این راستا لازم است تفاهم نامه ای با همکاری نمایندگان خیرین و دبیرخانه این شورا تهیه و در آن رئوس همکاری ها مشخص شود.
وی این همکاری ها را بویژه در حوزه پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر مهم و اثرگذار توصیف کرد و از خیران شهرستان خواست همانند سایر عرصه ها که حضور تاثیرگذاری در برنامه های اجتماعی و فرهنگی دارند، در این عرصه نیز مشارکت فعال کرده در پیشگیری از اعتیاد آحاد جامعه و مبارزه با مواد مخدر نقش آفرینی کنند.
در این نشست نمایندگان خیرین شهرستان نیز با اعلام آمادگی خود برای همکاری، به برخی از اقدامات فرهنگی و اجتماعی که با همکاری خیرین قابل اجرا است، اشاره کردند.
در این نشست مسوولین کمیته های پنجگانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان گنبدکاووس نیز به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه کاری خود پرداختند.
فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر ضرورت حرکت برنامه محور در امر مبارزه با مواد مخدر گفت: با توجه به مشکلاتی که در شهرستان گنبدکاووس در ارتباط با مواد مخدر وجود دارد، مبارزه با این معضل اجتماعی نیازمند اقدامات جدی تر بر مبنای برنامه ریزی دقیق است.
وی افزود: مسئولان کمیته های پیشگیری، درمان، آموزش ، مقابله و حقوقی باید به صورت نظام مند و هماهنگ با یکدیگر اقدامات لازم برای مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد را به انجام رسانده و برنامه های حوزه خود را تدوین به دبیرخانه شورا ارائه کنند

در پایان سرکار خانم حنیفه عصمتی به عنوان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان معرفی گردید.

خیران می توانند در پیشگیری از اعتیاد نقش آفرینی کنند

 

خیران می توانند در پیشگیری از اعتیاد نقش آفرینی کنند

 

خیران می توانند در پیشگیری از اعتیاد نقش آفرینی کنند

 

خیران می توانند در پیشگیری از اعتیاد نقش آفرینی کنند

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 835
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 675

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 25
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:831
بازدید سال:831
بازدید کل:1163154