عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » ایرنا، بازوی توانمند نظام و دولت در اطلاع رسانی است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس

ایرنا، بازوی توانمند نظام و دولت در اطلاع رسانی است

ایرنا، بازوی توانمند نظام و دولت در اطلاع رسانی است

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس با قدردانی از تلاش های خبرنگاران و مدیران خبرگزاری جمهوری اسلامی دراطلاع رسانی، ایرنا را بازوی توانمند نظام و دولت در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به جامعه دانست
مهندس محمد حمیدی دربازدید از دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در گنبدکاووس، اظهار داشت: هماهنگی و ارتباط نزدیک خبرگزاری جمهوری اسلامی با نظام و دولت، نقش این رسانه را در اطلاع رسانی، بی بدیل کرده است.
وی، کمیت و کیفیت اخبار ایرنا را بسیار متفاوت از دیگر رسانه ها دانست و گفت: برخورداری از خبرنگاران با تجربه و حرفه ای سبب شده تا اخبار این رسانه مستند و شفاف به مخاطب منتقل شود.
مهندس حمیدی، به سرانجام رساندن برجام و برگزاری موفق انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را دو کار مهم دولت تدبیر و امید درسال جاری برشمرد و اضافه کرد: در این دو موفقیت، هدایت های رهبر معظم انقلاب، تدبیر دولت، صبر و مقاومت و نیز حضور مردم، اقتدار نیروهای نظامی و رسانه های داخلی غیرقابل انکار بود.
وی تصریح کرد: رسانه ها بویژه خبرگزاری جمهوری اسلامی با پوشش مناسب اخبار این دو رخداد مهم، در زنده نگه داشتن روحیه امید و نیز ایجاد شور و انگیزه در بین مردم، نقش آفرین بوده و رسالت سنگین خود را به خوبی ایفا نمودند.
فرماندار ویژه گنبدکاووس با قدردانی مجدد از خبرنگاران دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در این شهرستان، گفت: با همکاری خوب رسانه ای ایرنا و دیگر رسانه ها و با وجود تنوع مذهبی، قومی و رقابت های جناحی در شهرستان، انتخابات به خوبی و با مشارکت بالای مردم گنبدکاووس به پایان رسید.
مسئول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در گنبدکاووس نیز در این بازدید ضمن تشریح جایگاه و سابقه خبری ایرنا، گفت: این رسانه رسمی کشور بدون توجه به حزب یا جناحی خاص، تنها در چارچوب مصالح نظام جمهوری اسلامی که دولت نیز بخش بزرگی از آن به شمار می رود، به وظیفه اطلاع رسانی خود عمل می کند.
تاج محمد شیری گنبد افزود: سیاست های کلی خبری و اطلاع رسانی ایرنا به ویژه در مقاطع مهم و حساس نظیر برگزاری انتخابات، درسازمان مرکزی اتخاذ و در همه دفاتر خبری داخل و خارج کشور توسط مدیران، دبیران و خبرنگاران با تجربه و حرفه ای آن اجرا می شود.
وی گفت: دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در گنبدکاووس که از سال 71 فعالیت خود را آغاز کرده است، هفت شهرستان واقع درشرق استان گلستان را پوشش خبری می دهد.

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 1037
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 950

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 319
بازدید دیروز: 597
بازدید ماه:2714
بازدید سال:17513
بازدید کل:1179836