عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » خبرنگاری، کاری سخت و کاملا حرفه ای است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس

خبرنگاری، کاری سخت و کاملا حرفه ای است

خبرنگاری، کاری سخت و کاملا حرفه ای است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس با بیان اینکه خبرنگاری، کاری سخت و کاملا حرفه ای و تخصصی دانست ،بر فعالیت حرفه ای خبرنگاران تاکید کرد.
مهندس حمیدی به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار افزود: فعالیت خبرنگاران به صورت تخصصی نه تنها به غنای مطالب آنان می افزاید بلکه مطالب آنها تاثیرگذارتر خواهد بود.
وی گفت: در شرایط کنونی که عصر اطلاعات و ارتباطات به شمار می رود خبرنگار و رسانه ای موفق خواهد بود که مطالبش تخصصی و کاملا حرفه ای منعکس شود.
معاون استاندار گلستان تاکید کرد: هر رسانه و یا خبرنگاری که بتواند مطالب درست ، حرفه ای و به موقع منتشر کند جامعه را به سمتی که خودش و رسانه ای می خواهد هدایت می کند.
فرماندارویژه گنبدکاووس خاطر نشان کرد: اطلاع رسانی درست و واقعی و مهمتر از همه انتشار به موقع یک رویداد خبری از بروز هرگونه شایعه نیز در جامعه جلوگیری می کند.
به گفته مهندس حمیدی، شایعه زمانی در جامعه شیوع پیدا می کند که اطلاع رسانی ناقص و یا انجام نشود و از طرف دیگر با بروز شایعه افراد فرصت طلب نیز برای رسیدن به مقاصد خودشان به این شایعات دامن می زنند و در نهایت جامعه و مردم دچار خسارت می شود.
مهندس حمیدی همچنین با بیان اینکه بیان مطالب کلی و مبهم باعث از دست دادن مخاطب می شود، گفت: خبرنگاران باید تلاش کنند تا مطالب بخش های اقتصادی و عمرانی را با آمار و ارقام برای مردم منعکس کنند تا تاثیرگذاری آن بیشتر شود ضمن اینکه یکی مشکلات مدیران جامعه عدم ارائه آمار و ارقام می باشد وامیدواریم که این مشکل برطرف شود.
فرماندار ویژه گنبدکاووس به برگزاری انتخابات در آخر امسال نیز اشاره کرد و گفت: رسانه ها نقش مهم و موثری در جذب و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دارند.
وی افزود: در شرایطی که امسال به نام همدلی و همزمانی دولت و ملت از سوی مقام معظم رهبری اعلام شد رسانه ها همانند گذشته در جهت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند تا این انتخابات نیز با مشارکت حداکثری برگزار شود.
مهندس حمیدی همچنین تاکید کرد: مجموعه وزارت کشور و فرمانداری ها وظیفه برگزاری انتخابات سالم و باید زمینه را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم کنند و این مهم بر اساس تاکید ریاست جمهوری و مسوولان وزارت کشور اجرایی خواهد شد ضمن اینکه این مجموعه امانتدار مردم است و هر شخصی را که مردم در روز رای گیری، انتخاب کنند مورد قبول همه خواهد بود.
فرماندار ویژه گنبدکاووس در خصوص تشکیل انجمن صنفی خبرنگاران این شهرستان گفت: فرمانداری آمادگی دارد تا با نمایندگان رسانه ها و رییس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در یک جلسه ای مشترک راهکارهای لازم برای تشکیل انجمن را فراهم کند.
17 مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.

خبرنگاری، کاری سخت و کاملا حرفه ای است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 1397
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 548

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 176
بازدید دیروز: 227
بازدید ماه:176
بازدید سال:14975
بازدید کل:1177298