عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » حضور حداکثری مردم درانتخابات امنیت نظام را تضمین می‌کند


حضور حداکثری مردم درانتخابات امنیت نظام را تضمین می‌کند

حضور حداکثری مردم درانتخابات امنیت نظام را تضمین می‌کند

مدیرکل سیاسی و انتخابات استان گلستان درنشست با مشترک با مسولان سایت ها و خبرگزاری‎ها و همچنین مدیران کانال‎ها و گروه‎های انتخاباتی شهرستان گنبدکاووس در فرمانداری ویژه اظهار داشت: حضور حداکثری مردم در انتخابات 7 اسفندماه امنیت نظام را تضمین میکند و در این عرصه نقش سایتها و مدیران گروههای مجازی مهم است سید علی میرباقری با بیان اینکه مقابله با فضای مجازی راهبردی مناسب در مدیریت این عرصه نیست، افزود: باید همه ما تلاش کنیم تا از این فضا و امکان به نحو مطلوب بهره‎برداری درست کنیم وی افزود: امروز فضای مجازی تمام دنیا را در نوردیده و به عمق زندگانی شخصی و معادلات سیاسی و امنیتی کشورها راه یافته است.
میرباقری با تاکید بر طبیعی بودن اختلاف نظر در میان همه اقشار اضافه کرد: اختلاف در موضوع انتخابات و مصادیق اختلاف سلیقه است نه اختلاف عقیده زیرا برای هر کس که در انتخابات شرکت کند به طور قطع خداوند متعال اجری در نظر خواهد گرفت هر چند آنکه ضمن حضور انتخاب اصلح را نیز انجام دهد اجری مضاعف خواهد گرفت.
وی حفظ حیثیت مردم را امری واجب و بیان سخنانی غیرواقعی را گناهی نابخشودنی دانست و تاکید کرد: حیثیت یک انسان در نظام جمهوری اسلامی ایران بسیار مهم و حیاتی است و هیچ‎گاه و به هیچ دلیلی ما اجازه نداریم با حیثیت افراد بازی کنیم و به بهانه انتخابات کسی را بدنام کنیم.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استان گلستان در توصیه به تبلیغ‌کنندگان انتخاباتی در فضای مجازی نیز تصریح کرد: همه افراد باید اثباتی و ایجابی فعالیت کنند وهر کاندیدا به تبیلغ خود بپردازد و از تخریب و یا بدگویی نسبت به سایر کاندیداها پرهیز کنند زیرا مردم نیز به برنامه‎ها و تفکرات کاندیدا رای خواهند داد.
میرباقری با اشاره به اینکه هر کس در انتخابات بداخلاقی می‎کند واجد شرایط حضور در مجلس نیست، افزود: رعایت اخلاق انتخاباتی یکی از مهم‎ترین ملاک‌هایی است که همه مردم باید به آن توجه کنند.
وی با تاکید بر اینکه هتک حیثیت افراد خشم و عذاب الهی را در پی دارد افزود: اگر حقیقتی را در مورد شخصی می‎دانید با به مراجع ذیصلاح با صداقت و شجاعت مطرح کنید اما حق ندارید اینگونه مطالب را در رسانه‎های عمومی منتشر کنید.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استان گلستان خاطرنشان کرد: از همه رسانه ها می‎خواهم به عنوان الگوهای مردم در فضای مجازی مراقب باشند به دروغ و تهمت آلوده نشوند و نمونه‎ای از یک رسانه متعهد را در روزهای پیش رو به نمایش بگذارند.
میرباقری با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب همیشه بر حضور حداکثری و پرشور مردم درانتخابات پیش رو به عنوان یک برهه حساس و سرنوشت ساز برای نظام تاکید کرده‎اند، اظهار کرد: همه شما رسانه‎ای‎ها و مبلغان کاندیداها در فضای مجازی در کنار کار اطلاع‎رسانی و تبلیغ رسالت بزرگی بر عهده دارید که آن هم دعوت مردم به حضور حداکثری در انتخابات است.
در این نشست علاوه بر سیدعلی میرباقری مدیرکل سیاسی و انتخابات استان گلستان، محمد حمیدی معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس، اعضای هیئت اجرایی انتخابات، مشاور جوان و رئیس اداره سیاسی فرمانداری و مدیریت پلیس فتا در شهرستان گنبدکاووس حضور داشتن و توصیه‎هایی برای برگزاری آرام، سالم و پرشور انتخاباتی به حضار ارائه کردند.

حضور حداکثری مردم درانتخابات امنیت نظام را تضمین می‌کند

 

حضور حداکثری مردم درانتخابات امنیت نظام را تضمین می‌کند

 

حضور حداکثری مردم درانتخابات امنیت نظام را تضمین می‌کند

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 711
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 919

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 331
بازدید دیروز: 597
بازدید ماه:2726
بازدید سال:17525
بازدید کل:1179848