عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح هدف برگزار کنندگان انتخابات در هفتم اسفندماه است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس

مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح هدف برگزار کنندگان انتخابات در هفتم اسفندماه است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس در نشست با فعالان رسانه و فضای مجازی در فرمانداری ویژه گنبدکاووس که در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد با ابراز رضایت از نتایج رصد فعالیت‎های رسانه‎ای سایت‎ها و خبرگزاری‎ها و کانال‎های انتخاباتی در گنبدکاووس گفت: خوشبختانه تا به امروز اقدامات همه فعالان در عرصه‎های مختلف انتخاباتی در فضای مجازی مطلوب بوده است که از مردم فهیم و با فرهنگ گنبدکاووس نیز همین انتظار می‎رود.
وی با تأکید بر اینکه انتخابات باید آرام، شفاف عادلانه برگزار شود، افزود: تمام تلاش مسئولان نظام نیز تحقق همین سه مؤلفه در انتخابات است تا بار دیگر شاهد افتخارآفرینی ملت ایران در پای صندوق‎های رأی و برپایی یک حماسه بزرگ از حضور مقتدرانه در این صحنه توسط مردم باشیم.
معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با بیان اینکه شرکت حداکثری درانتخابات موجب استحکام نظام در عرصه بین المللی و انتخاب اصلح تضمین کننده مدیریت کشور در 4 سال آینده است افزود: رسانه ها با بیان واقعیتها میتوانند شور ونشاط انتخاباتی را تقویت کنند
وی عوامل فعال در فرآیند انتخابات در حوزه انتخابیه گنبدکاووس و بخش اینچه‎برون را حدود 4 هزار نفر عنوان کرد و افزود: این افراد در بخش‎های مختلف اجرایی، نظارت، پشتیبانی، اطلاع‎رسانی، امنیتی، نظامی، و ... فعالیت خواهند کرد.
مهندس محمدحمیدی با اشاره به اینکه یاشولی‎ها بگذارند مردم آزادانه تصمیم بگیرند و بیش از این بر موضوع قومیت تأکید نکنند، گفت: همه افراد از همه قومیت‎ها بدانند وظیفه ما در این انتخابات حضور حداکثری مردم است و نباید در آستانه انتخابات با رفتارهای قومیت‎گرایانه موجب ایجاد شکاف میان مردم شوند
وی با تأکید براینکه شکاف‎های قومیتی میان مردم به سادگی قابل ترمیم نیست، خاطرنشان کرد: نماینده مردم گنبدکاووس از هر قومیتی که انتخاب می شود باید برای همه مردم کار کند و نماینده همه قومیت‎ها خواهد بود، بنابراین برخی رفتارها که به مسائل قومیتی دامن می‎زند به هیچ عنوان با منویات رهبری و آرمان‎های انقلاب تطابق ندارد.
وی با بیان اینکه انتخابات باید آزادانه و با نظر مردم برگزار شود و نماینده مردم در هفتم اسفندماه از صندوق‎ها بیرون بیاید افزود: همه ما به برکت انقلاب به صفا و صمیمت اقوام و مذاهب در این شهرستان افتخار می ‎کنیم و نباید در آستانه هفتم اسفندماه به مسائل قومیتی دامن بزنیم.
در این جلسه برخی از مدیران رسانه‎ها و کانال‎های انتخاباتی برخی محدودیت‎ها و مشکلات خود و همچنین پیشنهادات اجرایی خود را برای انعکاس سریع‎تر و بهتر اخبار انتخاباتی با معاون استاندار در میان گذاشتند.

مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح هدف برگزار کنندگان انتخابات در هفتم اسفندماه است

 

مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح هدف برگزار کنندگان انتخابات در هفتم اسفندماه است

 

مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح هدف برگزار کنندگان انتخابات در هفتم اسفندماه است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 613
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 918

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 131
بازدید دیروز: 1213
بازدید ماه:1929
بازدید سال:16728
بازدید کل:1179051