عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » افتتاح و آغاز عملیات 294 پروژه عمرانی اقتصادی و اشتغالزا با حضور استاندار گلستان 21 بهمن برگزار می شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس

افتتاح و آغاز عملیات 294 پروژه عمرانی اقتصادی و اشتغالزا با حضور استاندار گلستان 21 بهمن برگزار می شود

افتتاح و آغاز عملیات 294 پروژه عمرانی اقتصادی و اشتغالزا با حضور استاندار گلستان 21 بهمن برگزار می شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس در مصلی امام جعفر صادق (ع) با تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت: دهه فجر امسال با توجه به نزدیکی زمان انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و همچنین به فرجام رسیدن برجام از اهمیت بالایی برخوردار است .
مهندس محمد حمیدی خاطر نشان کرد:با رهنمودهای مقام معظم رهبری و تدبیر دولت و زحمات مردم و تلاش فرزندان ملت برجام به فرجام خود رسید .
وی با اشاره به لزوم رعایت قانون توسط داوطلبین مجلس شورای اسلامی افزود: تمام بسترهای لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم در شهرستان گنبد کاووس فراهم است و از همه ظرفیتها برای برگزاری انتخاباتی سالم و با نشاط استفاده شده است.
وی از افتتاح 255 پروژه عمرانی و اقتصادی و اشتغالزا در مصلی اهل ذسنت به مناسبت ایام الله دهه فجر در روز 21 بهمن خبر داد و گفت: 117 برنامه هنری،فرهنگی ،مذهبی به مناسبت بزرگداشت ایام الله دهه فجر در شهرستان گنبد کاووس در حال برگزاری است.
وی تعداد پروژه های عمرانی قابل افتتاح را 119 پروژه با اعتباری بالغ بر 299 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: 38 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 315 میلیارد ریال آغاز عملیات اجرایی خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: 138 پروژه اشتغالزا با اعتباری بالغ بر 173 میلیارد ریال افتتاح خواهد شد.
وی تعداد اشتغال ایجاد شده از محل این پروژه ها را 499 نفر اعلام کرد و افزود: مهمترین این پروژه ها افتتاح مدرسه تکه لر با اعتبار 20 میلیارد ریال ، راه اندازی TC مخابرات ، افتتاح بازار میوه و تره بار شهرداری ، گازرسانی به 11 واحد صنعتی ، افتتاح بخش دیالیز بیمارستان پیامبر اعظم(ص) ،نصب 3000 تیر برق و آغاز عملیات اجرایی موزه بزرگ شمال شرق کشور در شهرستان گنبد کاووس .
وی همچنین از افزایش تختهای NICOو ICU و CCU در حوزه سلامت شهرستان خبر داد.
امام جمعه گنبدکاووس با تاکید بر ضرورت تمکین همگان به قانون از آن دسته از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری که صلاحیت آنان توسط شورای نگهبان تایید نشده است ، خواست به رای این شورا که نهادی قانونی است احترام بگذارند و از تضعیف آن که به مصلحت نظام نیست، خودداری کنند
حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین سبحانی نیزدر خطبه های نماز جمعه ، تصریح کرد: بزرگداشت 22 بهمن به عنوان یوم الله یک اصل قرآنی است و بر همه ما واجب است در این راهپیمایی سرنوشت ساز شرکت کنیم.
وی با اشاره به پیروزی در مذاکرات هسته ای و تسلیم شدن استکبار جهانی در برابر اراده ملت ، اضافه کرد: هرچه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات 7 اسفند با شکوهتر باشد ، دشمنان مایوستر و دوستان انقلاب خوشحالتر خواهند بود.
وی تصریح کرد: مردم با حضور گسترده در این دو عرصه مهم سیاسی یک بار دیگر اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی و شخصیت مردمی آن را به دشمنان نشان خواهند داد.
امام جمعه گنبدکاووس با تاکید بر ضرورت تمکین همگان به قانون از آن دسته از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری که صلاحیت آنان توسط شورای نگهبان تایید نشده است ، خواست به رای این شورا که نهادی قانونی است احترام بگذارند و از تضعیف آن که به مصلحت نظام نیست، خودداری کنند.
امام جمعه گنبدکاووس با مهم و حساس دانستن راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات امسال، حضور حداکثری مردم در این دو عرصه را به مصلحت دین و نظام دانست و بر آن تاکید کرد
حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین سبحانی نیز در خطبه های نماز جمعه گنبدکاووس در مصلای امام جعفر صادق، تصریح کرد: بزرگداشت 22 بهمن به عنوان یوم الله یک اصل قرآنی است و بر همه ما واجب است در این راهپیمایی سرنوشت ساز شرکت کنیم.

افتتاح و آغاز عملیات 294 پروژه عمرانی اقتصادی و اشتغالزا با حضور استاندار گلستان 21 بهمن برگزار می شود

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 919
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 888

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 661
بازدید دیروز: 664
بازدید ماه:7786
بازدید سال:22585
بازدید کل:1184908