عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » اعتبارات عمرانی امسال گنبد کاووس 230 میلیارد ریال است

فرماندار ویژه گنبد کاووس

اعتبارات عمرانی امسال گنبد کاووس 230 میلیارد ریال است

اعتبارات عمرانی امسال گنبد کاووس 230 میلیارد ریال است

معاون استاندار و فرماندار ویزه شهرستان گنبد کاووس اعلام کرد: اعتبارات عمرانی این شهرستان در سال جاری 230 میلیارد ریال است.
مهندس حمیدی در شورای اداری گنبد کاووس که به مناسبت سالروز اقامه اولین نمازجمعه تهران در مصلی امام جعفر صادق (ع) برگزار شد، افزود: این میزان اعتبارات از محل ماده 180 قانون برنامه پنجم کشور پیش بینی شده است.
وی با بیان اینکه چگونگی اختصاص این اعتبارات در جلسه آینده کمیته برنامه ریزی برای پروژه های عمرانی شهرستان تصمیم گیری خواهد شد، افزود: اولویت تخصیص اعتبارات مربوط به پروژه هایی با پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد خواهد بود.
فرماندار ویژه گنبدکاووس از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان خواست که حداکثر ظرف دو روز آینده لیست پروژه های نیمه تمام و میزان پیشرفت فیزیکی آنان را برای طرح در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان به فرمانداری ارسال نمایند.
مهندس حمیدی در ادامه بر جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی برای شهرستان گنبد تاکید کرد و گفت: یکی از وظایف مهم همه مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرایی جذب صاحبان سرمایه است .
وی افزود: مسوولان و کارشناسان کاری انجام ندهند تا سرمایه گذاران نتوانند در این شهرستان فعالیت کنند و سرمایه خودشان را از منطقه خارج کنند.
فرماندار همچنین در خصوص افزایش سرقت موتورسیکلت در سطح شهر گنبد گفت: بر اساس بررسی های انجام شده تعداد زیادی از سرقت های موتورسیکلت در مقابل ادارات به دلیل رعایت نکردن نکات ایمنی انجام می شود.
مهندس حمیدی از مسوولان ادارات شهرستان گنبد خواست مکانی را برای پارک موتورسیکلت های ارباب رجوع پیش بینی کنند تا آنان با رعایت مسایل ایمنی از سرقت وسایط نقیله جلوگیری کنند.
امام جمعه شهرستان گنبدکاووس نیز در این جلسه با گرامیداشت سالروز اقامه نخستین نماز جمعه در تهران به امامت آیت الله طالقانی گفت: در زمان حاضر به برکت نظام جمهوری اسلامی در نزدیک به 850 نقطه از کشور نماز جمعه اقامه می شود.
حجت الاسلام محمدحسین سبحانی افزود: امامان جمعه هر هفته در خطبه های نماز جمعه سراسر کشور علاوه بر بیان مشکلات و مسایل روز اجتماعی و سیاسی، نمازگزاران را به رعایت تقوای الهی دعوت می کنند.
وی با یادآوری اهمیت برگزاری نماز جمعه و استناد به قرآن گفت: بر اساس آیه قرآنی هر مسلمانی که صدای اذان ظهر جمعه را بشنود باید کار و تجارت خود را رها و برای اقامه نماز جمعه به سمت مصلی حرکت کند.
امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس نیز در این جلسه گفت: اقامه نماز جمعه در کشور یکی از اتفاقات مهم پس از پیروزی انقلاب اسلامی که به دستور حضرت امام انجام گرفت.
آخوند عبدالباسط نوریزاد افزود: در این آیین ها یکی از وظایف مهم علما، روحانیون که تبلیغ دین است ، اجرایی می شود.
وی گفت: به همین خاطر باید مسوولان و مردم، امامان جمعه را برای برگزاری هر چه باشکوهتر نماز جمعه کمک کنند

اعتبارات عمرانی امسال گنبد کاووس 230 میلیارد ریال است

 

اعتبارات عمرانی امسال گنبد کاووس 230 میلیارد ریال است

 

اعتبارات عمرانی امسال گنبد کاووس 230 میلیارد ریال است

 

اعتبارات عمرانی امسال گنبد کاووس 230 میلیارد ریال است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 1517
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 525

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 412
بازدید دیروز: 1213
بازدید ماه:2210
بازدید سال:17009
بازدید کل:1179332