عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » مراسم غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای گنبد کاووس برگزار شد


مراسم غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای گنبد کاووس برگزار شد

مراسم غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای گنبد کاووس برگزار شد

مراسم غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای گنبد کاووس در امامزاده یحیی بن زید (ع) در آستانه فرا رسیدن هفته بزرگداشت بسیج ،با حضور معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه و اقشار مختلف مردم و مسئولان این شهرستان برگزار شد.
دراین آیین معنوی که عصر پنجشنبه برگزار شد، شرکت کنندگان ضمن قرائت فاتحه بر مزار شهیدان والامقام دوران هشت سال دفاع مقدس، قبرهای مطهر این عزیزان را نیز با گلاب شستشوی دادند.
شرکت کنندگان دراین مراسم معنوی همچنین با نثار شاخه گل ضمن تجلیل از ایثارگری ها و رشادت های شهیدان، بر ادامه راه آنان نیز تاکید کردند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس دراین مراسم در سخنانی کوتاه با تبریک هفته بسیج (29 آبان تا 5 آذر)، گفت: امروز عزت و اقتدار، آسایش و امنیت جمهوری اسلامی مرهون خون شهیدان والامقام و ایثارگران دوران هشت سال دفاع مقدس و نیز آمادگی فعلی یگان های مسلح درحفاظت از مرزهای این مرز و بوم است.
سرهنگ رمضانعلی بادلی، افزود: مراسم امروز با هدف تجدید بیعت با آرمان های شهدا و امام راحل(ره) در آستانه آغاز هفته بسیج، این شجره طیبه و یادگار ارزشمند بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی است.
وی گفت: بسیجیان از زمان تشکیل تاکنون در عرصه های مختلف بویژه در دروان هشت سال دفاع مقدس و دیگر مسئولیت هایی که به آن واگذار شده است، خوش درخشیدند و همچنان تحت امر فرماندهی کل قوا گام بر می دارند.
سرهنگ بادلی، اضافه کرد: امسال در هفته بزرگداشت بسیج حدود 140 برنامه فرهنگی و اجتماعی درسطح شهرستان گنبدکاووس برگزار می شود که پیاده روی بزرگ خانوادگی و نیز برگزاری 12 یادواره شهدا از آن جمله است.
دراین مراسم برخی فرماندهان یگان های مسلح مستقر در گنبدکاووس، نیروی های بسیج، معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه ، بخشدار مرکزی، برخی مسئولان و خانواده های معظم شاهد و ایثارگر و نیز جمعی کثیری از مردم ولایتمدار این شهرستان حضور داشتند

مراسم غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای گنبد کاووس برگزار شد

 

مراسم غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای گنبد کاووس برگزار شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 820
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 743

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 255
بازدید دیروز: 597
بازدید ماه:2650
بازدید سال:17449
بازدید کل:1179772