عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » با تفکر و عمل بسیجی می توان کشور را در برابر استکبار جهانی حفظ کرد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس

با تفکر و عمل بسیجی می توان کشور را در برابر استکبار جهانی حفظ کرد

با تفکر و عمل بسیجی می توان کشور را در برابر استکبار جهانی حفظ کرد

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس درجلسه ستاد بزرگداشت هفته بسیج این شهرستان ضمن قدردانی از حضور پرشور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 13 آبان گفت: دشمنان انقلاب و استکبار جهانی برای نفوذ به کشور از طریق جنگ نرم وارد شدند که تنها راه مقابله با این تهاجم بسیج عمومی آحاد مختلف مردم است.
مهندس حمیدی با تاکید برضرورت نهادینه کردن تفکر بسیجی در آحاد مختلف جامعه اضافه کرد: با تفکر و عمل بسیجی می توان کشور را در برابر استکبار جهانی حفظ کرد و به توسعه و عمران و نیز خودکفایی اقتصاد درونی رساند.
وی افزود: امروز کشور به بسیج عمومی همچون دوران دفاع مقدس نیاز دارد تا در مقابله با تهاجم نرم دشمنان به موفقیت برسد و بسیج تنها نهادی است که می تواند در این زمینه ورود نماید.
مهندس حمیدی با اشاره به برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در روز 29 آبان امسال، برلزوم مشارکت فعال همه دستگاه های اجرایی برای برگزاری این همایش و نیز حضور پرشور در برنامه های هفته بسیج تاکید کرد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبد کاووس ار برگزاری 137 برنامه فرهنگی،اجتماعی و ورزشی در بزرگداشت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ رمضانعلی بادلی نیز در این جلسه گفت: از مجموع این تعداد برنامه پیش بینی شده، 60 برنامه به صورت شهرستانی و بقیه در سطح پایگاه های بسیج برگزار می شود.
وی، برگزاری 12 یادواره شهدا، تجلیل از خانواده معظم شاهد در محلات، پیاده روی خانوادگی، همایش بزرگ بسیجیان در روز پنج آذر و گردان های عاشورا و امام حسین(ع) درمحلات، غبار روبی گلزار شهدا، برگزاری مسابقات مختلف رهنگی و ورزشی، افتتاح چند پایگاه مقاومت و یک سالن ورزشی در مناطق روستایی را از مهمترین برنامه های هفته بسیج در گنبدکاووس برشمرد.
سرهنگ بادلی اضافه کرد: برای برگزاری باشکوه برنامه های هفته بسیج، هشت کمیته فرهنگی، پشتیبانی، امنیتی، ورزش و جوانان، بانوان، بهداشت و درمان ، ایثارگران و بسیج دانشجویی تشکیل شده است.
وی، آذین بندی و فضاسازی معابر و میدان های شهری و ادارات و نهادها، برگزاری اردوی یک روزه جهادی، جذب اعضای جدید در نیروی مقاومت بسیج، دیدار با خانواده معظم شاهد، برگزاری یادواره شهدای زن، اهدای خون، برگزاری نشست های بصیرتی، شب شعر و خاطره و نیز برپایی نمایشگاه عکس و کتاب را از دیگر برنامه های بزرگداشت هفته بسیج اعلام کرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس همچنین با اشاره به نقش و کارکردهای شجره طیبه بسیج در 36 سال گذشته، گفت: حضور درعرصه های مختلف نظام بویژه در دوران دفاع مقدس، مقابله با جنگ نرم دشمنان، اقتصاد مقاومتی، سواد آموزی، بهداشت و درمان، راهیان نور و مسائل سیاسی و امنیتی ار مهمترین این اقدامات است.
بادلی افزود: امسال درحوزه اقتصاد مقاومتی این شهرستان مبلغ 40 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به طرح های اشتغالزایی دراین حوزه پرداخت می شود

با تفکر و عمل بسیجی می توان کشور را در برابر استکبار جهانی حفظ کرد

 

با تفکر و عمل بسیجی می توان کشور را در برابر استکبار جهانی حفظ کرد

 

با تفکر و عمل بسیجی می توان کشور را در برابر استکبار جهانی حفظ کرد

 

با تفکر و عمل بسیجی می توان کشور را در برابر استکبار جهانی حفظ کرد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 719
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 717

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 243
بازدید دیروز: 1213
بازدید ماه:2041
بازدید سال:16840
بازدید کل:1179163