عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام معاون استاندارو فرماندار ویژه گنبدکاووس به مناسبت" حماسه نهم دی روز بصیرت و میثاق با ولایت"


پیام معاون استاندارو فرماندار ویژه گنبدکاووس به مناسبت" حماسه نهم دی روز بصیرت و میثاق با ولایت"

پیام معاون استاندارو فرماندار ویژه گنبدکاووس به مناسبت" حماسه نهم دی روز بصیرت و میثاق با ولایت"

مردم عزیز ما در روز نهم دی، آنچنان عظمتی از خود نشان دادند که دنیا را خیره کرد."
رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)

درتاریخ پرفرازونشیب انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، روزهای خاص و ویژه ای وجود دارند که مرور حوادث، رویدادها و پیامدهای ناشی از آنها، درس عبرتی برای آیندگان است، ایام اللهی که همواره مظهر حضور حماسی مردم در صحنه های تحولات سیاسی-اجتماعی بوده و یأس و ناامیدی کامل دشمنان از پیگیری برنامه ها و اهداف ساختار شکنانه را به همراه داشته و دارد، روزهایی همچون  نهم دی ماه که به فرموده رهبر فرزانه انقلاب (حفظه الله)؛"روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب  بود".
حماسه ۹ دی و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری بر افتخارات ایران اسلامی می باشد. ۹ دی حماسه ای بود که از دل جوشید و با عقل هدایت و با ایمان و اخلاص پشتیبانی شد. در ۹ دی خیل عظیم امت ولایتمدار و بصیر، اوج عزت، استقلال و بصیرت خود را به نمایش گذاشته و تابوت فتنه و فتنه گران را تشییع و به فضل الهی دفن نمودند.
اینجانب ضمن گرامیداشت نهم دی ماه، روز غرور آفرین بلوغ فکری و شخصیتی نظام اسلامی که در تاریخ با عنوان روز "بصیرت"،یوم الله و ماندگار شده و حاصل آگاهی ملت ایران و نشأت گرفته از فرهنگ عاشوراست، این روز ارزشمند را به محضر با سعادت ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(حفظه الله) و ملت آگاه ایران اسلامی به ویژه مردم شریف، ولایتمدار و همیشه در سنگر شهرستان گنبدکاووس  تبریک و تهنیت عرض می کنم.
امید که در سایه عنایات حضرت ولی عصر(عج) و تحت رهنمودهای داهیانه رهبر فرزانه انقلاب بتوانیم با کار جهادی و انقلابی در مسیر اعتلای کشور گام های ارزنده ای برداریم و با شکست دسیسه های دشمنان، شاهد شکوه و اقتدار روزافزون میهن در صحنه های داخلی و بین المللی باشیم.

مهدی دهرویه
معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 53
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4065

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 938
بازدید دیروز: 604
بازدید ماه:4382
بازدید سال:19181
بازدید کل:1181504